Pagini

Expat in Canada

luni, 17 august 2015

Ce frumos e-acasa la parintii mei!!! Dar urata zi am mai avut ieri. Nu-mi aduc aminte in ultimii ani sa fi trait asa ceva. M-a durut capul atat de tare ca-mi venea sa vomit de durere. Din cauza fusului orar, de miercuri n-am mai dormit cum trebuie si am cazut ieri lata ca mortu-n front. Ma mai sculam din cand in cand sa-mi iau la revedere de la musafirii care s-au tot aciuat pe la maica-mea pe-acasa si-apoi afara era asa de cald de-abia mai respiram. Stiam ca n-am murit ca-mi plesnea capul. Era singurul lucru de care mai eram constienta, atat de tare ma durea. Am adormit iar bustean spre seara, dar pe la 2 noaptea m-am trezit si-am inceput sa umblu prin intuneric dupa prune prin copaci ca ma apucase si-o foame in toiul noptii ca tot de miercuri nici de mancat n-am putut manca cum trebuie. Durerea de cap tot nu-mi trecea, mi-l tineam intre pumni si ma rugam sa-mi treaca, ca deja incepuse sa ma ia raul si de la stomac. Spre dimineata insa a inceput ploaia sa rapaie pe acoperis, o auzeam cum curge siroaie din burlan apoi si m-am mai linistit. Acum ciupeste din acoperisul cortului pe care-l am deasupra, beau o cafea neagra asa cum imi place, ma uit la florile astea frumoase, dar toropite cum s-or bucura si ele de ploaie, si de ca si cum nimic nu s-a intamplat, ma intreb daca n-am avut doar un cosmar, sau asta-i poate chiar botezul de intoarcere...

1. Asa am patit si eu anul trecut. Nu am putut dormi pe avion si m-a luat o migrena nasoala, din aia cu varsaturi din 5 in 5 min, de simteam ca mor cele 5 h petrecute pe aeroportul din Munchen, la schimbarea avionului. Am ajuns in Romania, de-abia ma taram de lesinata ce eram.
    Mi-e frica sa mai zbor peste ocean; mi-e groaza doar cand ma gandesc.
    Sanatate si vacanta placuta in continuare.

1. Multumesc. Eu sper sa.mai revin azi ca ma indrept spre munte, ca pana acum nu m.am putut bucura de nimic. Nu mi.am revenit decat sporadic, nu pot dormi, am o senzatie constanta de voma fin cauza careia nu pot manca absolut nimic, ceea ce mie nu mi se intampla decat cand sunt f bolnava. Lipsa de somn si de mancare imi dau o stare emotionala oscilanta si sper doar sa.mi revin ca sa ma pot bucura totusi si eu de ceva.