Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 6 august 2015

Cu cat se apropie mai mult ziua plecarii, sau a intorcerii, cum o fi mai bine sa-i zic, parca sunt tot mai nerabdatoare. Nu mai sunt uracioasa sa boscorodesc ca mai bine ma duceam in alta parte...Diferenta e ca in alta parte ma duceam, in Romania vin...E mai touchy feely, ca nu poti "veni" decat la cineva. Atata vreme cat inca ne aduna laolalta evenimente de bine, e de bine. Ii si povesteam azi colegei mele dragi ca abia astept sa zbor, sa-mi iau niste carti pe avion, sa ma imbrac in pantaloni scurti, o palarie pe cap, ochelari de soare, sa aterizez senina la Bucuresti, si sa ma relaxez. Abia astept sa-i pup pe mama, pe tata, sora, cumnata, cainele, pisica, porcul si ce-o mai fi. Porcul mai ales, ca mi-a zis mama ca-i jumari deja...

2 comentarii:

  1. Am acelasi feeling, mai ales ca mergem si noi in septembrie. Inca nu am inceput cumparaturile, dar abia astept, sunt sigura ca ma mai "capat" si eu cu ceva:)). Sa aveti parte de un timp frumos!-Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si voi la fel, sa aveti vacanta placuta! Noi decolam maine seara :)

      Ștergere