Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 22 iulie 2015

Toata lumea vorbeste in jurul meu ca de funie in casa spanzuratului, numai de vacante. Si la mine la munca au inceput care mai de care sa plece care si-n-cotro, i-am auzit pe unii ca se duc pe coasta de est saptamana viitoare, altii numai ce s-au intors de la Vegas, de la Grand Canyon, altii sunt deja la Havana, de mi se face ciuda si nu mai sunt excited de vacanta mea. Numai cu banii pe care i-am dat pe bilete huzuream o saptamana exotic in Barbados. Dar nici macar nu-i vorba despre asta, ci ca atunci cand am planificat zborul, eu n-aveam nevoie de vacanta, nu deliram de oboseala, ca sa visez cu ochii deschisi, ca acum, cum stau lungita pe plaja in chiloti, si ma gadila pe sub coaste o picatura scursa de pe paharul meu aburit de cocktail racoros si usor alcoolizat, care mi s-a suit putin la cap, atat cat sa nu ma deranjeze prea tare ca in spate, la infinity pool, femeile danseaza Bailando prea zgomotos. Something like this. I need to relax. I really love my job, my school, whatever, but just give me a break. Cand colo, eu ma duc in Romania si toata lumea tine sa ma deprime ca aia numai vacanta nu-i. Morala, ca sa nu zic ca n-am facut iar o gluma proasta de-ale mele, ca sa te duci in vacanta in Romania trebuie sa ai mintea odihnita.

4 comentarii:

  1. Uite ca eu vin cu o oferta beton: da-mi mie vacanta in Romania si iti dau vacanta mea in Canada. Merge? Eu cred ca totul e din capsorul tau. Cum il programezi asa se bucura de ceea ce ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca va fi minunat! Yuhuu! Deja nu mai pot de bucurie!
    Ma refeream in mod particular la faptul ca aceste "vacante" inseamna si multa alergatura cand tr sa te vezi cu lumea in cel putin 3 colturi de tara. Si cum timpul nu e f lung, cam cu asta te alegi. Am inchiriat deja o masina ca sa fim siguri ca ajungem la toti cuscrii de cumatru mare. Este exact ceea ce aveam nevoie :). Ce sa facem dc suntem din orase diferite iar prietenii ni-s in Bucuresti! Dar tr sa vad partea plina a paharului. De data asta, next time ii astept pe ei la mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain ar fi sa poata si sa vrea sa vina toti cei dragi pe la noi... Doar ca unii cum e maica-mea nu vor iar altii nu-si permit si nici noi nu ne permitem sa facem cadouri asa scumpe inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu parintilor le cumpar bilete no question, ceilalti sa si le cumpere singuri.

      Ștergere