Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 31 iulie 2015

Tin minte cand eram mica, maica-mea avea mereu o problema vitala: ce sa mai faca de mancare? Nu mai avea idei. Nu stiu de ce ca oricum erau aceleasi feluri de mancare, doar schimbate de la o zi la alta. Ne intreba pe noi, retoric, ca de ajutat n-o ajutam niciodata cu nimic, asa ajungand acum, eu sa am una si mai mare decat avea ea: cand sa mai fac si de mancare? Prin prima noastra perioada in Canada ne uitam chioras la romanii care-si cumparau sarmale de la magazin, caci eu cum altceva mai bun decat sarmale nu aveam de facut, ma bagam sa fac ce nu mai stia maica-mea pe vremuri...Ieri eram la munca si ma luase foamea pe la 4 si nervii totodata stiind ca ma intorc acasa si n-am nimic de halit. Imi zicea o colega ca ea nu-i intelege pe astia tinerii, ca are si ea doi baieti cat noi, cum sa n-ai acasa nimic de mancare, niste oua, un cartof tot gasesti prin debara. Da, din astea e, ca le alimentam pe weekend, dar trebuie facute si alea, ca nu-mi plac cartofii doar asa, si nici probleme cu vocea n-am sa mi-o ascut cu oua crude, si-apoi eu cand ajung acasa vreau sa fie masa pusa. Dar cine sa mi-o puna? Ca eu nu rabd la foame. Cand mi-e foame, eu vreau sa mananc, nu sa fac de mancare. Si i-am dat un mesaj lui Bobi, in drum inapoi sa treaca sa ia o pizza. Dorinta mi-a fost satisfacuta si m-am culcat fericita. Dar cum nu mananci o data si ti-ajunge toata luna, si exact ca maica-mea cu dilemele ei culinare pe vremuri, dar pe partea cealalta a baricadei, Bobi, inainte de-a pleca azi la munca cu noaptea-n cap, m-a trezit sa ma intrebe, noi diseara ce mai mancam?...

Un comentariu:

  1. Am si eu aceeasi dilema numai ca problema si mai mare e caldura asta. N-am mai montat aerul conditionat pt doua saptamani de vara si acum, ca sa nu facem sauna, mancam gata gatit de prin targ.

    RăspundețiȘtergere