Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 17 iulie 2015

Mi-am citit niste review-uri ale verii de anul trecut, si m-a palit o nostalgie, ba chiar o iritare, de parca lentoarea in care zac de-o vreme n-ar fi de-ajuns de enervanta. Vara anului in curs, imediat pe duca de-acum, duca-se, abia astept sa vina iarba, iarna am vrut sa zic, a fost seaca si m-a secatuit si pe mine. Si asta se vede lesne si-n postarile mele triste. Scriu foarte prost si ingalat, foarte rar, si degeaba. Nu reusesc sa mai dau paginilor vitalitatea de dinainte. Nici mie vigoarea de-a ma rade de vicisitudini. Doar niste puseuri, resuscitari autoimpuse, deci ipocrite, ma mai scot sporadic din boala asta. M-am fugarit prea tare, nu mi-am mai dat ragazul sa respir cu ritm, dar nu e ca la alergare de fapt, cu respiratie rapida, am murit de tot. Scoala ma streseaza cel mai tare, dar sa vezi cum, a naibii ciudat. Nu lectiile in sine, alea-s ok, ci gandul perpetuu la ele. Nici sa imbuc nu pot in liniste, nici sa dorm n-am voie, la gandul ca am atata de invatat. Numai acolo mi-e capul. In loc sa studiez, eu ma stresez ca am de studiat. Cand imi scot cartea din rucsac si ma pun pe ea, fie ca sunt acasa, in metrou sau in pauza de masa, invii, ma bucura jucariile mele dragi, dar cand n-am chef, ori zic ca-s obosita, sau mi-e lene sau stiu eu ce, nu ma pot linisti. Mi-e gandul numai acolo si asta ma oboseste si mai tare, ma leneveste si mai mult. Ca sa scap de stresul asta, am inteles, trebuie intai sa ma dezvat de gandurile stresante, sa invat adica, nu sa ma gandesc ca am de invatat, doua saptamani sau cat mai e pana plec in vacanta. Nici la vacanta nu ma pot gandi ca nu mai am loc in cap de alte ganduri decat cele care imi sug sangele. Parca mi-e capul plin de purici. Am nevoie de un spray antiparazitar. Luna viitoare pe vremea asta voi fi deja in Romania, ca sa ma curat. Morala, ca sa nu zic ca n-am facut o gluma proasta de-ale mele scriind o maxima, sau o indulgenta, Romania e ca Rai(d)-ul!!!

6 comentarii:

  1. Eu nu imi dau seama cand vorbesti serios si cand nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vb serios, dar tu nu tr sa ma iei in serios :)). Nu stiu la ce te referi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma stresam la fel cand aveam de invatat si faceam altceva, ma apucau tot felul de remuscari ca in loc sa fi invatat am facut altceva. De-aia eu nu mi-am luat cursuri vara, ca sa nu ma stresez si sa imi stric si verile care sunt oricum scurte. Sper ca acum ai invatat si la vara nu-ti mai iei cursuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Let's go fishing sa ne mai stresam o tzara ;)

      Ștergere
  4. Ha, ha! Buna asta cu Rai(d)-ul :)). Bafta muulta!-Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e efectul mancarimii :)). Mersi. Eh, nu.i mare lucru, dar mi.am dori sa.mi manageruiesc mai bine stresul.

      Ștergere