Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 27 iulie 2015

M-am oprit in mall in seara asta ca voiam sa-mi cumpar niste tricouri. Si ca tot eram pe-acolo si plec acus in Romania, am zis sa mai iau niste chestii si pentru ai mei pe-acasa. N-am de gand sa ma tarai cu prea multe bagaje, ca au si ei de toate cele acolo, dar, macar o atentie, o maslina. Am intrat pe colo, pe dincolo, apoi m-am oprit in GAP si am inceput sa adun repede niste tricouri sa le duc la casa. Am mai adunat apoi si niste camasi, mi-am luat eu si-o palarie de pescara, o rochie verde nu stiu pentru cine, pentru cine s-o nimeri, una intr-alta, si ma pun la coada. Tricourile mele aveau vreo trei randuri de etichete lichite una peste alta, iar pana la casa ajunsesera vreo $ 8 bucata. Nu stiu de unde le-a dat asa ca pe ultima eticheta scria $ 22.99. Pe rochia aia am dat vreo $ 10. Camasile, foarte fancy, de barbati, cu dungulite roz bonbon, aveau o reducere de 40% la deja discount de 40% de ajunsese una la vreo $ 20. Si la casa peste toate, la un total de peste $ 75, mi-au mai dat o reducere de 25%. Ba eu cand am vazut asa, m-am dus si am mai luat o tura, si la plata finala m-a pus casiera sa mai adaug o pereche de sosete acolo, ceva ca sa primesc si alt discount. Eu nici nu mai stiam cat costa. Nici acum nu stiu, asa m-au ametit. Treaba e ca am luat doua sacosele cu haine cum m-as duce la piata sa iau doua sacosele cu rosii. Si ma gandeam, doamne ca trebuie sa gandesti ca babele sa mai dai azi cadouri haine! Asta e-o treaba de pe timpuri cand lumea era amarata si avea un rand de imbracat si de bune si de rele, de-l treceau pe la toti fratii nascuti mai la urma. Atunci se bucura lumea sa le dai cadou o haina noua. Acum, cu rahaturile astea te si faci de ras!

7 comentarii:

  1. Ai dreptate, se gasesc lucruri frumoase in Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Aiurica, toata ziua o tii langa, normal ca gasesti, chiar si mai frumoase, am zis eu vreodata ca nu? In Romania sunt multe firme europene, unele cu o caliatte mai buna, pe care in Canada, nu le gasesti. Problema in Romania, cel putin asta am vz eu cand am fost ultima data, in 2013, e ca firmele inca practica preturi mai mari decat se justifica. In rest, nu-i problema ca n-ai gasi ceva si repet, unele cu calitate mai buna si mai frumoase.

      Ștergere
  2. Depinde si de cel caruia ii faci cadoul in haine ;) Fii-mea s-a bucurat 'ca un copil' de tricoul ei cu Canada (Rocks) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data trecuta am dus si eu tricouri cu frunza. Dar mi-a venit asta in cap aseara cand ma gandeam ca hainele au ajuns acum atat de cheap, incat nu mai poate fi ca pe vremuri cand lumea se bucura la orice pereche de sosete pe care o primea. Eu ma bucuram si la alea de la verii mai mari :)). Cel putin in tarile astea mai de doamne ajuta, ca in celelalte oamenii doar le produc pe banda rulanta pentru ca astia sa le cumpere pe banda rulanta. Aici, mai ales in vremea sale-urilor, cum e acum de exemplu cu hainele de vara, le iei la kil. Sunt si firme care au niste preturi mari chiar si in sale, dar am observat ca nu e o afacere deloc sa le vinzi scump ca nu-ti intra nici naiba in magazin, mai ales azi cand multi cauta cantitate si mai putin calitate. GAP e o firma medie, mie imi plac ca au un stil mai casual, nu stiu daca e in Romania, eu cand eram pe-acolo, nu era, hainele au o calitate destul de ok, dar au acum niste preturi atat de mici ca le compari cu rosiile din piata :).

      Ștergere
  3. Gap a fost si in Romania o perioada. Un magazin era in Baneasa, dar a fost inchis anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu, n.am fost niciodata in mallul ala, eu stateam in Ghencea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si aici am citit ca se vor inchide cateva in curand. Vreo suta si ceva de magazine de fapt in total in SUA, Canada si Europa.

    RăspundețiȘtergere