Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 6 iunie 2015

Vara e tare fain sa iesi in Greek Town. Noi mergem mereu ca e destul de aproape, si-apoi vin si ne iau prietenii cu masina ca vrea si Bobi sa bea bere la oras si altfel nu se poate. Dar cu muuult noroc si putina dibacie, in Iulie imi iau carnetul si voi merge apoi si eu sa-i iau pe ei. Am vrut sa ma inscriu si mai devreme la road test, dar nu aveau loc pana luna viitoare. Dar am zis numai bine asa, e o ocazie numai buna sa mai exersez ca de doua saptamani nu m-am mai suit nici la volan, cum nici altele n-am facut. Pana azi, cand am facut cum am stabilit. Acum, om vedea si de cate ori il pic. Pana-l iau...Danforth este zona cu cele mai multe restaurante pe metru patrat din lume. Este artera stradala care strabate cartierul grecesc si, practic, localurile sunt pozitionate de-o parte si de alta de avenue, unul in altul. Mie asta imi si place, ca ne plimbam aiurea, intram in restaurante la nimereala si ne oprim acolo unde ne si gasim un loc de-o mancare buna, ca mai toate sunt ticsite de lume, mai ales sambata pe seara...Salata greceasca facuta cu iceberg salad este favoria mea culinara. Si-apoi, inghetata de grapefruit si blueberries...Nu toate gelateriile din Toronto sunt grozave, unele pun inghetata la lopata, de nu-ti mai trebuie, dar sunt si altele care iti servesc cu adevarat delicatese. Am mancat la un moment dat o inghetata de prune foarte buna, dar asta de grapefruit este si mai si. Dar toate ca toate, noi pentru atmosfera ne ducem, cam aia din filmulet de fiecare data. Prieteni buni si radem tare. Strazile din Toronto chiar sunt o comedie buna. Mai bagi in difuzor si-o muzica de pe timpuri ca sa te razi de muzica de pe timpuri, numai ce audiasem "Mosule, ce tanar esti" si iaca de-aia nu-ti mai vine sa pleci si-acasa...




2 comentarii:

  1. Cred ca poti uploada pe youtube (face el compresia) si apoi pui un embed sau un link

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu ca asta e una din solutii, dar ma gandeam ca as putea sa invat cum trebuie un program de editare sa le pun direct aici. Am incercat o data, doar ca de la compresie s-a stricat calitatea filmului, se auzea un zgomot strain, care imi strica fundalul, si am renuntat.

      Ștergere