Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 25 iunie 2015

S-a cunoscut azi ziua buna de dimineata. M-am trezit cu un sfert de ora mai devreme sa-i zic lu' mama "la multi ani" si s-o vad ca-i fericita ca a primit surpriza mea la timp. Era fericita si m-a facut si pe mine, de mi-a ajuns pentru toata ziua. Imi place sa daruiesc, caci iata mi-au venit si niste chestii pe care le-am luat cadou la fetele mele dragi pentru cand voi merge in Romania. Ineluse, cercelusi, chestii care-mi plac mie. Dar cum dar din dar se face, m-am gandit mult, stiti vorba aia, sa mi le dau mie. Cred ca s-ar bucura foarte tare sa stie ca m-au facut fericita daruindu-mi-le. Ca sa stiu o treaba, am inceput sa le si port. Pe baza mea, ar trebui sa cumpar cadouri numai lucruri care nu-mi plac. Dar cum nu toti oamenii sunt atat de darnici cu ei insisi ca mine, draga noastra Moldoveanca din Canada s-a gandit sa-mi daruiasca azi doua bilete la gimnastica in Toronto!!! Multumesc. A fost o zi tare darnica, ca-n vorba aia, fiecare zi e un dar de la Dumnezeu! Daca Dumnezeu n-o fi ca mine!

7 comentarii:

  1. La artistica? Fete sau baieti ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La artistica, dar deocamdata nu stiu daca fete sau baieti, melodii sau cantareti. E cadou, nu-l caut la dinti :). Participa si copiii tai la Pan Am Games?

      Ștergere
    2. Robert a fost accidentat inainte de nationale . Acum e la Camp in Calgary si vedem daca reuseste sa prinda echipa . Daca o prinde va fi acolo . :)

      Ștergere
    3. Am inteles. Daca va fi, eu ii tin galerie!!!

      Ștergere