Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 20 iunie 2015

Nu stiu daca il mai stie cineva pe "Daniel Montreal" and Co., poate doar cei care stiu blogul acesta de la inceputurile lui, si ale mele totodata, daca or mai fi din astia pe aici. Are si blogul acesta istoria lui. Pentru cei care nu stiu, era unul care imi facea critica existentei, dupa ce se lepadase de a lui, si ma certa pe-atunci, demult, ca in afara vietii mele de pe blog, alta nu aveam, nu faceam nimic altceva decat socializam cu ratele de pe balta, ca n-aveam unde sa ma duc, in Canada viata sociala lipsind cu desavarsire. Avea si el dreptate la vremea aia, ca inceputurile mele n-au fost usoare. Ce dusa mai eram, deci si-aici avea dreptate, dar doar ca bagam in seama toti interlopii internauti. Acum, n-as mai sta la discutie. Dar mi-am adus aminte de el in contextul unei discutii pe care am avut-o cu prietena mea draga de la job, care e din Serbia. Imi zicea cum are ea cunostinte prin Canada, sarbi de-ai ei, care-s ca romanii nostri, carora nu le place stilul de viata canadez job-pijamas. S-ar plange acestia, ca multi de-ai nostri, ca in Canada nu exista viata sociala, adica nu stiu canadezii nici de unelea si nici n-au unde sa se distreze. LOOOOOOOOL!!!!!!!!! Poate ei, adica cel care zicea, ala era. Acesta este un mit, ca multele altele pe care le-am auzit de-a lungul timpului din gura multora care au ajuns in Canada si n-au inteles nimic. Colega acesta, pe care eu, pe ascuns, o venerez, asa, pentru ea, ca om, si pentru ambitia ei in toate cele, isi are rezervate weekendurile de vara in camping, toate prelungite, unde citeste, inoata si face foc de tabara cu prietenii, si asta de ani de zile, participa la ride-uri pe bicicleta, la 57 de ani, se intalneste cu amicele la taclale pana spre miezul noptii prin restaurante, dupa job. Ba adica are o viata sociala fara cusur, si asta dupa un parcurs de emigrant de asemenea, in care nimeni nu i-a pus nimic pe tava. Si are mereu vorba asta: "get rid of losers in your life!".

2 comentarii:

  1. Mai mitul cu "canadezi e inculti rau de tot" :))))
    Spus in general de cei ce ii judeca pe canadieni dupa primele contacte , care debicei au loc la joburi slab platite/fara pretentii de educatie . De parca s-ar astepta ca in joburi de paznici sa gaseasca canadieni care sa-l fi citit pe Dostoievski !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe mituri create, culmea, de cei fara imaginatie!

      Ștergere