Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 27 iunie 2015

La ceremonia de cetatenie, ofiterul care a oficiat-o, ne-a spus o poveste, pe care o repeta de fiecare data, atat incat sa nu stii daca e adevarata sau nu, despre cum fusese el in nu stiu ce armata si cum stand la masa de vorba cu nu stiu cine, i-a spus respectivul ca ce-l fascineaza la canadieni e numele lor. La romani, sau est-europeni in general, e fascinanta ia de exemplu, care fie vorba intre noi, mie nu-mi plac, but it's just a matter of my bad tastes. Unii au inceput chiar sa-si oficializeze cununiile in ilinci, ceea ce este foarte frumos din partea lor. Asta nu inseamna ca nu am si eu momentele mele in care o ascult pe Irina Loghin. Canadienii insa au o particularitate marcanta lipsita de particularitate, si anume lipsa de logica a numelor pe care le poarta. Daca pe un oarecare il cheama Mihai ...escu, stii ca se trage din romani, Shakespeare din Marea Britanie, David de la Florenta, numele canadienilor insa sunt care mai de care mai pocite, la propriu. Si cu toate ca numele meu nu-i cel mai nefericit, nu ma cheama Gn sau doar G ca sa fie atat de greu de pronuntat, m-au strigat si pe mine in toate felurile. Ne sunase ieri cineva de la o alta firma ca voia sa-si updateze in sistem profilul companiei noastre si a inceput sa dicteze in telefon numele de contact pe care le avea in lista. Si figurau acolo toti cei din departament, prezenti si trecuti, mai putin eu. Si Francis Chan pe care nu stia nimeni de unde sa o ia. Si cum m-am simtit extrem de frustrata ca pe mine nu m-au bagat in seama, le-am zis ca Francis Chan sunt eu.

2 comentarii:

  1. Dupa ce ca te-au 'facut' chinez/asiatic mai esti si barbat, sau invers :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e genul de nume unisex. Dar nu garantez ce eram exact in capul lor, ca si eu am vb odata la tel cu cineva pe care o/il chema Dawn. Nici dupa nume, nici dupa voce, nu mi-am dat seama ce e :)). E nume de femeie la baza, dar aici nu stii niciodata.

      Ștergere