Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 26 iunie 2015

Imi plac smartfoanele ca-mi fac in fiecare zi cate-o poza, doua, din viata mea fabuloasa de zi cu zi si mai nou tin loc de-o mie de cuvinte, de care nu mai am timp...Am colega mea la job cu care imi fac eu de cap. Singurul lucru de care imi pare rau e ca-i mult mai in varsta decat mine, ar fi putut sa-mi fie mama. Nu ca asta ar fi o problema, ca nu e, dar daca ar fi fost mai tanara, ne-am fi petrecut si timpul liber impreuna, ca seamana foarte mult cu mine. Si-ntotdeauna m-am aciuat sufleteste de oameni care-mi seamana. Pe unde m-am dus, pe-acolo mi-am gasit pe cate cineva cu care sa vorbesc in ore. O sa mai povestesc despre ea. Mi-e tare draga femeia asta!...Cand ma vede ca-mi scot caserola cu mancare pe la ora patru, ma intreaba daca am scoala pe seara. Iar cand plec imi zice "have fun at school and be smart!". Si eu ii raspund "I will!". Si plec intr-o veselie. Aseara, am auzit-o spunandu-i colegului nostru, ca mai tarziu o sa ma invat minte. Canada e o tara foarte buna pentru studiat. Ca are iarna lunga, deci nu vara!!! Mi-o spusese de mai demult, si nu numai ea, dar eu tot de capul meu am facut. Asa am ajuns si ieri la 10 acasa. I had fun, dar smart nu stiu cat de tare am fost ca iata e iar weekend si pe mine ma sare ca eu iar am o burta goala de-ndestulat pe carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu