Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 16 iunie 2015

Aseara am avut prima experienta rush hour. Doamne fereste, m-am intors acasa plina de nervi! Intorceam ochii peste cap in farfuria cu mancare, m-am culcat la ora noua cu fata stalcita la cearceaf...Dupa ce mi-a luat o vesnicie sa ajung. Cu metroul meu, asa praf cum e, e preferabil...I-am zis lu' domn instructor sa vina sa ma ia de la servici si sa ma arunce in apa cu rechinii, ca mai am putin pana la examen si trebuie sa mai practic pana atunci. Cand am urcat in masina, avea o filipineza pe bancheta in spate. Intai trebuia s-o duc pe ea acasa, ca numai ce terminase. Am inteles ca fata fusese la prima ora si ii daduse instructorului dureri de cap. Luase Advil si bause trei sticle cu apa. Acum am alt instructor cu care fac un fel de fast track. Ii repeta intruna fetei "look at her, look at her", adica la mine. Ii spunea sa-mi privesca curbele perfecte!!! In sfarsit acum se relaxeaza, poate sa se si culce, ma dadea de exemplu. Se hlizea aia acolo in spate, dar dupa ce a coborat, mi-a zis ca $100 sa ii dea si cu ea nu mai face o ora, ca il omoara pe strazi. Conduce de zece ani si asa ceva n-a mai vazut. Cica intorcea volanul numai intr-o parte si scapa pedalele de sub picior lol. Rad si eu (ca harbul). Dar eu incercam sa-l calmez ca fata fiind la prima ora, n-ar fi inca timpul de verdicte, dar m-a contrazis. Cu mine el vorbeste acum ca de la sofer la sofer, asa ma priveste. Imi zicea ca in afara de fata asta a mai avut ieri un chinez praf si l-a facut de cap si ala, dar si trei oameni foarte buni, printre care si eu. Iar mie imi radea mustata. El nu ma stie pe mine decat de-acu', recent. Crede ca sunt un talent innascut, dar nu i-am zis nimic, l-am lasat sa creada asa. El nu stie de unde am plecat, iar eu deja am uitat!

7 comentarii:

  1. Go , girl ! Iar despre rush hours ... pai , sa stai in capitala e un moft care vine cu costurile aferente .... 15 minute dus catre job .... Si eu tai orasul in doua (17 km pe google) ...copii au sala la 5 min de casa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu 25 de km. Daca e liber fac vreo jum de ora, dar cum n.are cum sa fie liber cand circul eu, as face mai mult de.o ora. Eu raman la metrou. Masina nu mi.ar oferi niciun avantaj, nici macar unul. Ca sa nu mai zic ca eu in metrou imi fac si siesta. Mai ales cand se opreste intre statii...am timp berechet.

      Ștergere
    2. O sa iti schimbi parerea :))) crede-ma. Asa vb si eu pana sa-mi iau G-ul 😊

      Ștergere
    3. Dc vb de placere e una, dc vb de avantaje (timp, cost, confort), pt mine metroul este net avantajos. Pt Bobi de ex, metroul e inutil. Nu poate aj la munca. In cazul nostru, in momentul de fata, nu e nevoie de 2 masini, dar de doi soferi, categoric :)

      Ștergere
    4. Pai crezi ca la mine e direct servici-casa? De shopping nu ai auzit? 😀 pai cum crezi ca as ma bantui eu tot orasul fara bibilica (masina) ? No , man .... masina iti ofera un tip de mobilitate pe care doar cand o ai o apreciezi . Ai sa vrei si tu una curand dupa ce iei carnetul :)

      Ștergere
  2. Asa zice el tot timpul la toti incepatorii. Am fost si eu in masina cu unul din asta la prima ora si am zis ca nu ajung intreaga acasa, si am nimerit cu el si cateva sedinte mai tarziu si conducea surprinzator de ok. E adevarat ca sunt si unii care sunt complet pe langa si nu invatata nici dupa n sedinte. Imi povestea instructorul de una care luase 35 de sedinte si tot nu stia sa conduca si zicea ca probabil are nevoie de inca pe atata sa poata sa fie cat de cat ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde cu cine te compari. Mi s.a parut f amuzant cum ma dadea exemplu :)). Dar era intr.adevar ieri cam stors saracu'. Au o meserie tare stresanta. Fac bani buni, dar si stresul e f mare.

      Ștergere