Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 6 iunie 2015

Am glumit...(Cand eram mica, ma punea maica-mea sa fac curat in casa pana se intorcea ea de la servici. Eram foarte bucuroasa cand imi dadea atata de lucru, ca de "domesticit" o casa aprinsa, si in fiecare zi imi faceam pe hartie liste cam asa: dormitor, baie, bucatarie, sufragerie, hol...si la fiecare le alocam un anumit timp, juma de ora, o ora, in functie de cat estimam ca va fi nevoie. In contabilitate lucram foarte mult cu estimari, de aceea, mie nu mi-e foarte greu sa inteleg principiile, ca m-am ocupat cu "price allocation" de cand ma stiu. La bucatarie faceam subliste: spalat vase, sters aragazul, maturat podeaua si tot asa. Cum era gata de maturat, luam lista si taiam treaba. Jumatate din timp imi luau aceste sedinte, dar erau importante ca altfel nu terminam pana se intorcea seful si ne batea la cap. Listele erau in sarcina mea, de restul se ocupau si subalternii. Ca sa fie totul gata, trebuia sa ma tin de capul lor. Faceam karate pe atunci si ii amenintam cu bataia. Asa ca de dimineata, de cand m-am trezit la ora 6, m-am pus pe facut liste. E ora 9 si eu inca sunt in sedinta...dar pana se intoarce seful termin, ca am zilier de nadejde. Eu centrez, eu dau cu capul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu