Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 18 mai 2015

Daca va intrebati ce-i cu adunatura asta de nebuni...asa e in fiecare ora din zi in patiserie la Mike. Si-afara coada-i pana dupa colt...Ne-am speriat cand am vazut, dar ne-am asezat si noi frumos la rand cu toata lumea, ca n-am rezistat si eram de-acum si foarte curiosi. Il stie tot Bostonul de bine. Il da si la televizor. Daca scapi de gloata cu cutia plina de canoli, te respecta tot orasul. Am luat si faimosul Boston Cream. In Canada, pe la Tim Hortons mai gasesti. Dar numai cu numele. Acesta e ca un ecler plin cu sarlota fina si glazurat in ciocolata de nu-ti vine sa crezi ca mai exista. Miroase ca o cofetarie din copilarie. Acum, lasati-ma sa-l savurez in liniste, ca tocmai mi l-am adus la pat. Life is so sweet today...

4 comentarii:

  1. Hahaha, pai chiar ca nebuni...:D Ce, numai acolo se gaseste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca da :). O sa povestesc diseara ca abia ne-am intors si n-am avut timp sa ma adun inca si am o zi de munca in fata de care n-am niciun chef, dar scap repede de ea si revin :)).

      Ștergere
  2. Cat la suta e marketing si cat e bunatatea canoli-ului? Vezi tu, de multe ori cumperi un nume, nu un produs...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intr-adevar f bune prajiturile. Nu ceva ce n-am mai mancat niciodata, dar cu totul altceva decat Dunkin' Donuts, varianta bostoneza a Tim Hortons :)

      Ștergere