Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 14 mai 2015

Ce vedeti acum in poza e o imbratisare. Nu m-am mai pupat atata cu sefii de cand sunt. Parca mi-am reintalnit azi niste prieteni din copilarie si nu alta. O emotie involuntara pe care aproape ca n-o intelegeam, izvorata poate doar din bucuria aia ingenua a amintirilor de care sunt inca foarte strans legata, oricat de tare m-as impotrivi. Veneam ieri de la lucru, numai ce iesisem de la metrou si ma duceam spre casa, cand ma suna Grigore Cartianu ca e in Toronto si ar vrea sa ne revedem. O surpriza la care nu ma asteptam deloc, ca sa fiu sincera. M-a impresionat atat de tare gestul lui frumos ca m-a facut sa ma revizuiesc de toate cele. Si ne-am revazut. Nu ca de la sefi ce mi-au fost amandoi odinioara, ci de la prieteni la prieteni. Cu Laurentiu m-am pupat mai mult pentru ca el m-a lansat pe felie cand eram pustoaica. Chiar glumea ca mi-a fost odata sef si acuma-i sunt eu lol. Veniti, mai fratilor, la Toronto, mi-ar placea sa va pup pe toti, acum ca tot mi-au deschis apetitul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu