Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 13 mai 2015

...oarecum in continuarea postarii mele dezlanate de dimineata...tot in metrou, dar spre casa, numai asa mai prind si eu un moment de blog pare-se...si mi-am adus aminte ca citisem pe un site, nu-l mai tin minte, ca nu retin toate fundaturile internetului, cum era unul suparat ca-i stau peste program nu stiu ce colegi, evident toti imbecili, in afara de el. Si spunea acolo ca prostii aia n-au inteles nici pana azi ca munca e ceva la care te duci in scarba. Sunt de acord cu el ca aia-s prosti ca stau peste program, nici eu n-as sta, dar el e si mai prost ca sta acolo oricum. Daca se duce in scarba, te intrebi, normal, de ce se mai duce at all, ca problema, nu-i la munca, ci la el. Ia gaseste-ti, my friend, daca esti in stare evident, o indeletnicire si-un loc care sa-ti placa, sa nu te mai dezguste asa, si vei vedea diferenta. Poate nu vei sta nici atunci peste program, nici nu trebuie, dar vei scapa macar de grija colegilor. Inainte de-a vedea paiul din ochiul altora, vezi-ti barna infipta adanc in ochii tai. Aia s-or uita crucis, dar tu esti chior de-a binelea.
Acum, nici eu n-as sta peste program, ca de aia e program, sa tin la el. Si la cel de munca, si la cel de nemunca. Si Soarele tot la program rasare si apune pentru noi. E la datorie, dar asta e alta poveste. Oricum, asta-i din ala de cauta vini acolo unde nu-s, se pricepe bine la a o da numai pe langa. Poate ar trebui sa-si caute un job in domeniul asta. Ca nimeni nu va avea nevoie de el, asta e deja alta poveste. Si oricum, nu vina lui.

2 comentarii:

  1. Profesorul Ulmeanu , un fost sef , avea o vorba , munca nu este carciuma sa stai pana tarziu si nici biserica sa mergi la ea duminica :))

    RăspundețiȘtergere