Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 26 aprilie 2015

O dat bunul Dumnezeu, ca asta mai tine si de providenta, sa am prieteni buni si aici. Nu multi, dar nici nu-mi trebuie multi. Pentru mine, prietenul adevarat e, cu adevarat, cel care se cunoaste la nevoie. I keep it simple. Sa se scoale la 3 dimineata si sa vina pana la mine nu pentru ca il chem eu, ci pentru ca stie ca am nevoie de el. Sa bem o bere impreuna, poate nimic mai mult, ca problemele mi le rezolv singura. Nici in Romania nu aveam multi, dar cei care cu adevarat au fost si de care acum ma mai leaga doar amintirile comune pe care ne e drag sa le retraim, aia au si ramas. Ma duc in Romania si pentru ca am vrut eu sa fiu alaturi de niste oameni care imi sunt la fel de dragi ca si inainte. M-am gandit ca poate au nevoie de mine doar sa fie putin mai fericiti. Si astfel sa ma faca si pe mine, asa ca alta data. Ca fericirea asta nu e o chestiune de vant, cum scriam mai jos, nici macar de tara, nu e o chestiune de perfectiune, ci una simpla, de balanta. Ca intr-un trial balance in accounting. Chiar daca un trial poate fi in balanta si cu greseli, ne intoarcem inapoi si le reparam. Important e ca la final, cand predam statementul, corect, fair, sa iesim pe plus. Asta se cheama ca stii cu ce se mananca businessul tau. Ca ti-ai platit datoriile fata de cei care te-au ajutat si ti-au dat credit, inainte de a te lauda cu ale tale.


Melodia imi aminteste de un drum catre Eforie intr-un microbuz, cu-o sticla de Sangria si un sofer nebun, melodia asta in difuzoare si doua prietene la catarama. Abia acum realizez si ce versuri nimerite are :)

2 comentarii:

  1. Hahaha, catre Eforia mea, m-ai uns la suflet cu postul asta.:D Vezi cum le aranjeaza Dumnezeu pe toate, munte cu munte nu se intalneste, d-apai om cu om .:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traian, de aia sunt eu aici, sa ung lumea pe suflet. Lol, glumesc si eu ca n.am altceva mai bun de facut. Cat despre Eforie, stiu si ca e a ta, dar asa momente nu se uita in veci. Daca nu facem cumva sa avem cat mai multe asa, traim degeaba.

      Ștergere