Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Mi-am adus aminte niste povesti din cripta. Veneam ieri spre casa, si ma apucasem de citit in metrou cartea asta de-o vedeti in poza. Asa mi se intampla an de an pe vremea asta, cum da caldura, m-apuca o nevoie de-a ma intinde la soare si-a citi. Si nu stiu de ce mi-am adus aminte treaba asta. Eram prin anul doi de facultate inutila pe care am terminat-o eu in Romania. Si, in loc sa stau sa dorm in patul meu de camin imputit, aveam pe pereti numai poze popcorn cu barbati celebri, ramase si de pe la altii, cica eram cool, am zis sa ma imbrac si sa ma duc sa-mi caut de lucru. Voiam sa muncesc. Si moca. N-aveam alte pretentii. Si m-am dus la o televizune din asta ilustra inca in Romania. Din consideratie pentru unii pe care ii cunosc si lucreaza pe acolo, n-o sa-i mai dau si numele. Nu mai retin detalii, cert e ca am reusit sa intru inauntru. Era 8 Martie, ca-mi aduc aminte ca aveam niste viorele in mana, nu stiu cine mi le daduse. Voiam sa vorbesc cu careva despre ce intentionam eu sa fac. Nu stiam ce intentionez sa fac, sa sterg praful de pe monitoare, orice, cum nu stiam nici cu cine sa vorbesc. Treaba e ca m-am trezit asteptand vreo doua ore pe holurile alea sa ma bage cineva in seama. M-am bagat si eu in seama, dar fara prea mult succes, dupa care, cum, necum, m-a bagat unul in sala de sedinte si m-am trezit cu toti ochii adunaturii aleia de oameni atintiti bovin asupra mea, un vitel si eu pe-atunci. Ala de patrona sedinta la fel. M-a intrebat ce-i cu mine pe-acolo. Si am inceput sa-i zic. Mi-a zis ca am intrat prin efractie in redactia lor de cacat. Si eu i-am spus ca n-am intrat pe geam, cineva m-o fi lasat sa intru, sa-l intrebe pe ala. Au inceput sa se hahaie aia pe-acolo, dupa care asta m-a intrebat, cum vreau sa-mi vorbeasca, ca un tata (intotdeauna m-a stricat fata asta de copchil ratacit), ca un prieten sau ca un sef? Pai un tata am acasa, prieteni e ok, putem fi, dar ca un sef i-am zis cu spirit de moment. Iesi afara!!! Iesi afara!!! a racnit la mine. M-a dat afara in suturi. Nu stiu cine era, nici cum arata nu mai tin minte, dar sa ma intalnesc eu acum cu el i-as zice vreo doua si numai ca mi-a stricat ziua femeii. Pai asa se poarta, bai, fratilor, un sef? Da cu pumnu-n cap ca-n masa? Dar ce? L-am injurat de ma-sa? I-am maltrat copiii? Ce imbecil. Daca ii ziceam ca un tata, cred ca ma batea. Nu m-a mai ajutat spiritul de moment, ca asta trebuia sa-i fac eu dupa. Tin minte ca ziua nu mi-o stricase ca n-avea el nicio nevoie de mine, eu doar incercasem, si fara speranta la o adica, ci fix din motivul asta. Ca s-a dat bossy cu mine. Intotdeauna am urat rahatii astia cu pene, ajunsi in functii dupa ce au supt sosete calcand peste cadavre de copii. Nu-i uram ca-s sefi, ci ca-s foarte prosti, dar sefi. Nu asa se poarta, bah, un sef. Daca nu stii asta, inseamna ca n-ai ce cauta acolo, tu esti cel care a intrat prin efractie. Dar ce suntem pe aratura, sa dai tu cu biciul ca-n vacile lu' tac-tu? Taranule! E cum ziceam deci, cineva ti-a gresit meseria. Si-apoi te mai miri de ce mi-am luat lumea-n cap si-mi strig acum fericirea pe strazi. Stiti cantecul ala al Parazitilor, merge uns ca fundal sonor pe postarea mea, care incepe cu "Presupun ca ma auzi acum...Ai un post de conducere bine platit si esti praf?...Da-te-n gatu' ma-ti", cam asa ceva...Caci pe-aici e o zi de primavara superba si eu mai bine plec In cautarea oii fantastice, ca sa uit de ce mi-am adus aminte. Sper doar, ca nu-s ranchiunoasa, ca intre timp sa nu i se fi intors roata. Se mai intampla, keep that in mind!

PS: NB ca tot veni vorba:

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Btw noul captcha e de-a dreptul tembel. Stiu ca n-ai nici un control asupra lui, imi varsam si eu amarul

      Ștergere
    2. Te referi la platforma mea de comentarii? Habar n-am ce se intampla pe-acolo, ca eu cand rasp la comentarii nu-mi apare. Ce sa-i fac sa nu mai apara chestia aia care incurca?

      Ștergere
  2. Mi te imaginez... In lumea asta de retardati...

    RăspundețiȘtergere