Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 13 aprilie 2015

Ieri am sarbatorit Pastele Cailor, adica a iesit in sfarsit soarele si la noi. Am fost la cules de motanei pe malul garlei si ne-am uitat la pasarele, care cantau de parca dadusera damblaua in ele. Dar asta dupa ce cu acesta minune pascala pe care am pozat-o mai jos, ne-am dus la biserica, unde ne-am rugat la toate tainele unei cine pe cinste vreo trei ore incontinuu. Ca ne citise inainte domn parinte decalogul, ca pe-o calauza a bunei cuviinte in jurul altarului: sa te rogi mult si incontinuu, nu de-odata ca sa-ti stea in gat. Ne-am infruptat din trupul mielului pana am inceput sa behaim, iar eu impreuna cu un enorias am dat gata doua sticle din sangele domnului pana ne-am umplut de fericire. Si-asa am avut si noi o zi de Paste ca la romani, ca om fi dusi, dar nu ne-am uitat traditiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu