Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 1 aprilie 2015

Fratioare, n-am mai avut timp de blogoree. Nici stare, ca poate o tzar' de timp mi-as fi gasit, dar starea asta berbeteaga nu mi-a permis sa ma adun pe-acilea. Am in ultima vreme niste postari atat de lungi ca ma plictisesc si eu sa le scriu pana la capat, daramite voi sa le cititi! Dar am disparut ca am avut treburi de pus la punct cu scoala, dar care macar putin, ma lasa de maine sa mai respir oleaca. Am un examen scurt spre sfarsitul zilei, dar care vine dupa multe zile in care m-am luptat si cu o astenie care mi-a blocat mult capacitatea normala de functionare. Nu era lene, ca tineam sa fac ce trebuia sa fac, dar ma chinuia ca toate bolile. A dracu' in capul meu ca mi-am revenit pe weekend, asa din senin, cum m-a si apucat. Dar, aproape gata cu astea, cica suntem in saptamana patimilor or something. Apoi, no, Paste fericit si mie! Numai maine nu-i poimaine si plec acuş la Montreal. Nu stiu ce-o sa fac pe-acolo pentru ca n-am apucat sa citesc ghiduri, dar ma bazez pe altcineva, mon francais, si Dumnezau cu mila, macar c-o vreme mai buna sa se indure!

4 comentarii:

  1. Daca te duci sa vizitezi Montrealul, poate gasesti ceva informatii utile aici:

    http://vulpitacalatoare.blogspot.ca/p/montreal.html

    Calatorie placuta!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine plec sa.l vizitez. Multumesc de link. Am incercat sa.l deschid de pe tel, dar imi da eroare pe pag respectiva. Incerc din nou cand aj acasa. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Sunt listate exact asa cum aveam nevoie :). Voi incerca sa le vizitez pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere!
    Drum bun si te astept cu impresii! :-)

    RăspundețiȘtergere