Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 26 aprilie 2015

Cand am fost la Montreal, am intrat in Les 3 Brasseurs si a plecat Bobi cu niste coastere dupa el. Expirate, de pe la Craciun, ca aveau reni pe ele. Erau lasate pe masa, la iesire, pentru cine vrea sa ia. Bob a plecat cu vreo 8, dar si cu gandul ca un restaurant din asta trebuie sa gasim si la Toronto. Si-am gasit. E unul chiar vizavi de Eaton Centre. Am mers aseara si am baut bere din butoi. Eu m-am facut praf. Din nou. N-au Corona, Heineken si care mai e, fie vorba intre noi eu nici nu fac vreo diferenta intre ele, dar au la pitcher. 1 litru jumate de bere deodata. N-are nume, ca-i facuta acolo la ei. E doar blonda, bruna, alba, si de alte culori. Noi am luat blonda aseara, dar nu-i ca o bere din sticla, are gust de malţ, zic si eu de parca as fi mancat vreodata malţ. In timp ce torni in pahare din pitcher ca sa ospatezi amicii de beuta, cred ca poti sa bei si direct cu canistra daca esti singur, iti pui ochelarii la ochi si citesti gazeta, ca meniul e la ziar. Vezi si tu cu ce se mai mananca lumea asta. Ca daca tot mori prost, macar sa fii satul. Am luat ciolan fiert tot in bere. Vedeam numai bere in fata ochilor. De aia ne-am si dus acolo. Am cerut cate unul intreg de fiecare. Ospatarul, un tip foarte simpatic, chiar prea mult pentru ora aia, a zis ca ne aduce 6, unul din partea casei. Dar ciolanul n-avea varza cand ni l-a pus pe masa. Era cu niste legume chioare nu prea apetisante. La ziar asa si era, dar noi l-am citit pe sarite. Dar ne-a rezolvat ospatarul cel dragut. Ne-a adus si varza, si-nca-un pitcher, si inca unul, si uite asa cei 5 drunkeri au plecat de la the 3 brewers pe 7 carari, ca-n povestea aia cu 4 apostoli Luca si Matei care erau 3, sau cam asa ceva, nu mai stiu nici eu cate si cum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu