Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 25 aprilie 2015

Apropo de ce spuneam intr-un comentariu mai jos, uneori mai citesc postari vechi, nu foarte des ca ma iau durerile de cap, si daca e sa ma intrebi pe mine, eu nu mai recunosc nimic. Nu neaparat schimbarile de circumstante sunt cele care ma amuza, ci transformarea mea overall. Dar probabil cauzata de acele circumstante. Exact asta incercam sa punctez si in postarea de mai jos. Cand am plecat prima data in Romania, a fost cu surle si trambite, pregatiri, valva, agitatie, cand de fapt, totul este foarte simplu. Vrei sa pleci in Romania, pleci. Iti cumperi bilet de avion si te duci. Ajungi in 12 ore, daca prinzi un zbor bun. Eu am prins un zbor perfect, la sensul ca s-a pliat intocmai pe datele de care aveam eu nevoie, chiar daca de la nunta, ca ma duc la distractie, plec direct mahmura la aeroport. Super aventura. Ba ma duc la doua nunti dintr-o lovitura. Intr-una aterizez, din alta decolez. Eram la munca, si i-am trimis un mesaj lui Bobi daca vine si el, ca stiam ca nu prea-l coafa ideea, el voia la plaja. Mergem si la plaja, dar dupa. Ce-i aia sa te gandesti de o mie de ori si sa faci atata taraboi in jurul unei chestii atat de banale? Cum citisem in comentariul de mai jos "cei care se gandesc sa mearga acolo". Dar nu trebuie sa te gandesti prea mult, vrei sa mergi "acolo", mergi. Dar poti intr-adevar sa te gandesti si o mie de ani daca ai timp. Nu trebuie sa te bagi ca prostul cu capul inainte. Poti sa ti-l bagi undeva inapoi daca asta e mai bine, traim intr-o tara libera, fiecare face ce vrea. Sau macar ce poate. Mai degraba.
...Una peste alta, aici a venit iarna, pe bune. Nu mi-a fost mai frig ca saptamana asta de cand sunt. Au scazut temperaturile brusc, si lasand la o parte faptul ca si eu plecam in chiloti de-acasa, se invatase corpul cu temperaturi mai ridicate si am zis ca ma crap de frig si nu alta. Asta iarna a fost o nimica toata pe langa ce-am indurat eu zilele astea! O umezeala rece care-mi intra prin geaca si-mi clampaneau dintii in gura ca la rozatoare, de-am zis ca ma lasa stirba. Mi-a ros si moralul pana mi l-a facut rumegus. O senzatie foarte ciudata, de care am mai scris eu parca. Dupa -20 de grade, cand s-au facut 0, sa jur ca eram in plina vara! Asa si acum...Dar frigul te face fericit, asa am citit eu la ziar ieri cred, ca potrivit raportului pe fericire, cele mai high tari din lume sunt aproape de Polul Nord. Asa si e, ca mergeam pe strada si injuram vantul ala din nord de toti dumnezaii zilele astea. Scuze. Si pana la urma m-a distrat si pe mine ca asta mi-a adus aminte de niste povesti, se vede ca ma ramolesc. Eu nu vorbesc urat, lol, sunt un om civilizat...cand eram cu prietenii mei in Romania, aveam insa una pentru situatii speciale, ca asta cu vantul sau alte intemperii. Cand ma auzeau stiau ca-i groasa, dar nu intelegeam ce gaseau de ras. Abia astept sa-i revad in vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu