Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 16 aprilie 2015

Am fata de A+ , daca mai exista vreo indoiala. I'm good, can't help it. Ce nebuna sunt, daca mai exista vreo indoiala, imi pun notele pe blog, de parca intereseaza pe cineva, dar, ce-i drept, nici pe mine nu ma intereseaza ca nu intereseaza pe nimeni, asa ca sa nu mai prelungim. Asta e treaba buna la un blog, ca nu e intruziv, vrei, citesti, nu, du-te cu Domnul. Internetul e plin de nebuni, pentru fiecare, dupa apucaturi. M-am dus in seara asta la scoala, ca sa-mi aflu final grade, ca sa am, de fapt, cu ce sa ma dau mare. Ce sa zic, mai putin de-atat n-am putut, iar mai mult nu s-a putut. Dar am ajuns acolo si am vazut ca sta lumea pe hol ca la spital, si in sala intra unul cate unul pe rand ca la domnul doctor, sa-si afle diagnosticul. Asa se procedeaza. Iti spune nota si alte alea numai tie, ca la ureche, cat sa inteleaga studentul ce vrea el. N-as putea sa zic ca mie imi convine practica asta pentru loseri. Dar inteleg ca tin sa protejeze demnitatea alora de nu-s in stare de nimic si chiar daca e in detrimentul mandriei mele, oamenii destepti lasa de la ei. Eu ma bucur ca i-am mai desfacut lui Bobi o bere, ca merge sarmanu' seara de seara la berarie sa faca plinul. Mi-a zis ca in fiecare zi trebuie sa gasim cate un motiv de baut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu