Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 18 martie 2015

Mi-a zis Bobi sa ma duc cu el la sala in seara asta, dar l-am refuzat de lene. Dupa ce am halit singura jumate din puiul meu preferat, am zis ca mai bine alerg pe-aici pe pagina si ajunge pe azi. Si chiar aveam chef sa zic si eu ceva azi, dar acum m-a luat somnul. Asa ca mai bine m-as culca pe pagina si-as incepe sa visez. Cum ar fi ca a venit si la noi primavara. Oricum, nu fac urat acum, zic doar asa, ca n-am avut anul acesta decat doua luni de iarna grea. Daca as castiga la loto asta ar fi singurul motiv pentru care as pleca in alta parte. Dar cum n-am nicio sansa, ca nu joc, nu-mi mai ramane astfel niciun motiv.
Eu din Romania voiam sa plec, de aia am si facut-o, si nu din cauza vremii, acolo era mai cald si tot voiam sa plec. Aici e mai frig si nu conteaza. Deci nu e vremea motiv de duca, sa fim seriosi. E doar motiv de vorbit aiurea atunci cand ceva mai de Doamne sfinte n-ai. Evident, in cazul meu. Pe mine ma deranjeaza, dar nu intratat incat sa-o consider un dezavantaj care sa ia fata avantajelor de pe urma carora imi trag foloasele. Ca sa se inteleaga mai bine, dau un contra-argument. Daca m-as duce in alta tara unde ar fi frumos afara si vara toata ziua, dar nu m-as bucura de confortul vietii de aici, vremea nu mi-ar tine de cald. Ideal ar fi sa nu am optiuni, ci sa le am pe toate, adica si confortul de acum, dar si o vreme mai buna, dar cum nu-i chiar asa, atunci gandesc in felul urmator, ma raportez la certitudine, masura suprema in toate, ca sa iau o decizie, sau macar sa mi-o sustin c-o parere pe cea deja luata. Ca in vorba cu gaina din mana si cocosul de pe gard, ceea ce stiu precis acum e ca am confort, sau macar ca ma aflu intr-o zona de confort la care, mie personal, mi-ar fi foarte greu sa renunt. Cand zic confort, ma refer la well-being. Daca m-as muta, as avea, intr-adevar, certitudinea vremii mai bune, dar nimic altceva, iar eu vreau by default ce am acum, si bonus vreme mai buna, ca sa aiba sens mutarea. Prefer deci prima varianta, macar sunt sincera, atata timp cat am stabilit ca, in ceea ce ma priveste, vremea de-afara nu-i motiv de decizii capitale, nici macar un dezavantaj major. Eu urmaresc starea vremii doar ca sa stiu cum sa ma imbrac cand plec de-acasa, dar nu ca sa plec de tot. Asta e ca si cu concediile, ca si cu multe altele. Se stie ca partea asta de lume e foarte cheap la capitolul acesta. Dar din nou apare un pop-up care imi spune ca eu prefer sa ma bucur de fiecare zi a anului, sa-mi traiesc placut zi dupa zi, ca intr-o vacanta continua, si nu doar o luna pe an. Evident ca intr-o lume ideala as vrea si una, si alta in the same time. Dar cum nu-i chiar asa, din nou, bag in ecuatie avantajul certitudinii, si, ca si in exemplul anterior, e cert ca acum eu zi de zi sunt bine, imi garanteaza mie cineva ca mutandu-ma o sa am toate astea, dar si bonus cateva zile de vacanta in plus? Nu? Atunci vira! N-am timp de prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu