Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 21 martie 2015

Chiar aveam nevoie de o sambata tonica, pentru ca am niste treburi de studiat, iar eu sunt atat de obosita ca nu ma pot aduna. N-am dormit deloc asta noapte ca am udat patul si a trebuit sa ma culc pe canapea. Nu, nu m-am pişat in pat, dar am un obicei, o trauma cred deja, de care nu m-am tratat, ramasa inca de pe vremea cand eram studenta prin caminele din Bucuresti. Am stat si prin Grozavesti, si prin Regie, ca toti studentii amarati, si cum n-aveam dulapuri pe-atunci in care sa-mi oranduiesc lucrurile marunte pe care le detineam, le aruncam pe jos. Asa se face ca si azi, langa partea mea de pat, chiar vizavi de noptiera, sad in destrabalare carti cu care ma delectez inainte de somn, ipoade uitate pe Flipboard, sosete de care m-am descaltat, clame de par, sticle cu apa...Ieri, cand sa beau si eu o gura din apa mea minerala de sub pat, m-o sunat careva si cand oi fi dat sa si raspund, in loc s-o arunc de unde am luat-o, am aruncat-o pe pat, dar, din viteza, fara dop. Si uite asa n-am putut sa ma culc chiar in canal si m-am chircit toata noaptea pe canapea, ca Bobi m-a alungat de pe partea lui. Cand eram studenti eu-l primeam pe partea mea. Asta e din seria mama prostilor e mereu gravida. Sau boul baltii, tot aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu