Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 20 martie 2015

Azi e Ziua Internationala a Fericirii. Frumoasa zi de-ar tine-o toata lumea! Ca ceva, ceva tot te face fericit si pe tine! ONU a intocmit un paylist cu cateva melodii care genereaza o stare sufleteasca deplina. Printre ele si aceasta de mai jos.


Am ascultat-o si eu, dar pe mine m-a intristat mai degraba. Ca-mi aduce aminte de Jamaica. Dar e-o tristete draga si delicata dupa fericirea de atunci. Ca toata vremea aia buna am dansat pe ritmurile lui Bob Marley! Am cautat albumul si am dat si peste poza asta. Tot de atunci.

Deci gold memories make me happy. De aia mi-am facut blog despre mine. Blogul asta ma face fericita!

PS: Numai ce-am booked un short trip la Montreal pe long weekendul de Paste! Asta e din seria last minute decision! Ca tot n-am fost pana acum. Vedem si noi ce-i pe-acolo.

5 comentarii:

  1. Daca treceti prin ottawa, va invit la un ceai, mi-ar place sa va cunosc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey! Si mie mi.ar placea f mult. Deocamdata ne oprim la Montreal si nu cred ca vom avea tp de mai mult ca stam doar wk de Paste, dar o sa venim odata si odata si la Ottawa si atunci cu mare placere. Ooops ca era sa ma calce masina pe strada acum cand iti scriam :))). Multumesc frumos de invitatie!

      Ștergere
  2. Vezi vezi nu vreau sa am o moarte pe constiinta ;) Veniti in mai cind sunt lalelele, e foarte frumos, si sper sa fie si cald :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi o idee f buna sa mergem la Ottawa cand sunt lalelele inflorite. Deocamdata nu zic sigur, dar de venit, vrem sa venim sigur.

      Ștergere
  3. Cind decideti, ma ofer drept ghid ;) for free :))

    RăspundețiȘtergere