Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 3 martie 2015

Am in cap o melodie a Bad Boys Blue, aia, A Train to Nowhere. O fredonam mai adineaori pe scarile metroului, ma chinuie talentele pe care nu le am. Dar asa e dimineata. Sunt a morning person, si nu ca ma trezesc cu noaptea in cap, desi e adevarat si asta, dar pentru ca e momentul zilei cu gandul la care ma culc seara. Am o pofta de viata incredibila cand lumina din casa e inca mai puternica decat cea care intra de-afara pe geam. Nu ma copleseste ideea unui nou inceput de zi, decat daca e ziua mea sau am cine stie ce carente in organism, dar in zilele obisnuite, dimineata simt mereu un soi de neastampar si nerabdare de copil care tocmai a primit alte jucarii. In perioada asta, sunt extrem de aglomerata, o sa zic de ce alta data, ca acum sunt in metrou, dar nu ma copleseste deloc, dimpotriva, vreau sa nu se mai termine, vreau si mai mult. In mod ciudat, aglomeratia aceasta de indeletniciri, una peste alta, imi dau rostul zilelor, pe care dimineata le simt cu si mai mare avant si in fata unei cafele le sortez pe caprarii, ca sa stiu care si cum vine prima data...Uite, s-a scumpit iar metroul, dar tot e mai bun decat masina. In masina, no texting, no fun, in metrou, m-am intalnit deja si cu lumea, pe blog I mean. Let's do another day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu