Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 22 februarie 2015

Wish me luck! Maine dimineata mergem la examenul de cetatenie. Fac testele, nu pare a fi mare chestie, dar e adevarat ca m-am mai si pregatit azi un pic, printre alte prostii cu care m-am ocupat. Mi-a dat o colega un pachet de henna sa-mi vopsesc parul. Nu i l-am cerut eu, dar probabil ca a vrut sa scape de el. Eu nu stiam care-i treaba cu vopseaua asta naturala, dar acum stiu. Trebuie sa o prepari pana arata ca o balega pe care ti-o pui in cap. Vei arata ca si cum s-a cacat cineva in capul tau. Ma scuzati, dar asta e adevarul. Dupa ce am imprastiat-o prin toata casa si a trebuit sa ranesc la ea, mi-am pus-o in cap cum ziceam si se pietrificase de aratam ca zeita Afrodita statuie. Mai ales ca eram si imbracata intr-un sac de gunoi. Acum parul meu pute ca o ciumafaie. Henna miroase a buruiana. Deci si parul miroase a proaspat cosit, dar arata binisor, desi mare schimbare nu vad decat o usoara nuanta rosiatica aproape invizibila. Fiind natural inchis la culoare, m-am chinuit opt ore degeaba, ca atata dureaza toata dichiseala asta. Si mai mult chiar, dar n-am mai avut eu rabdare, ca riscam sa vopsesc si peretii suindu-ma pe ei...In fine, asa frumoasa o sa ma duc maine la examen. O sa povestesc cum a fost, desi am iesit aseara la oras cu niste cetateni si ne-au zis ca testul va fi mai usor decat oricare altul din cele facute pe internet. Si azi le faceam spre 100%, spre, ca, desi e o frunzareala si nimic alta, inca ne mai incurcam in atatea date si nume de care n-am auzit in viata mea. Si btw, cu insulina nu era un roman?!

16 comentarii:

  1. Cel care a finalizat cercetarile a fost un canadian ... Testul e facut sa fie luat , nu iti face griji .

    RăspundețiȘtergere
  2. Zau? Cum le stie femeia asta pe toate...Auzi! Un canadian a finalizat cercetarile.Unde scrie asta? sa citesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Femeia asta nu a invatat medicina de pe internet sau facebook :)))

      Ștergere
  3. Scrie in analele stiintei. Nicolae Paulescu, romanul despre care eu stiam ca a descoperit insulina, a contribuit la descoperirea hormonului antidiabetic eliberat de pancreas, numit mai tarziu insulina. Cel care a castigat Premiul Nobel pentru descoperirea insulinei a fost insa canadianul Frederick Grant Banting. Importanta este contributia tuturor, nu care pe care...

    RăspundețiȘtergere
  4. Testul de cetatenie e foarte, foarte usor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ma Aiurica, nu ma mai inerva. Ce insulina aia o descoperit.o unul sau altul in functie de cum m.am sucit eu sau ai visat tu asta noapte?

      Ștergere
  6. Felicitari cetatene. Auzi tu, eu nu mai beau insulina, ca nu e facuta de un roman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) mi-ai facut ziua...asta da patriotism :)))

      Ștergere
  7. Bafta maxima! Sa va intoarceti cetateni de-acolo! Eu inca astept rezultatele la testul de engleza. Sper sa fi scos de-un 4 cat am nevoie. Indata dupa aceea facem dosarul pachetel si-l trimitem. Ma intreba sor-mea la ce-mi trebe cetatenia si n-am stiut sa spun de ce dar o vreau!

    RăspundețiȘtergere
  8. canadezii au descoperit-o primii, la 5 ani dupa :)

    http://blogs.britannica.com/2011/07/discovered-insulin/

    "Between 1914 and 1916, Paulescu performed experiments in which he obtained an antidiabetic pancreatic extract."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam despre cazul acesta, dar dupa ce am citit in ghid ca insulina a fost descoperita de canadieni, am cautat pe internet niste detalii pentru ca eu stiam ca Nicolae Paulescu a descoperit-o. Canadienii au finalizat descoperirea, dar faptul ca romanul, care si publicase deja lucrarea, nu a fost totusi mentionat in contributia descoperirii pentru care canadianului i-a fost decernat premiul Nobel a iscat mari controverse la acea vreme.
      Mai exista si situatia de multiple descovery, atunci cand oameni fara nicio legatura unii cu altii descopera cam in acelasi timp aceleasi lucrur, principii etc. Dar nu stiu daca a fost cazul aici.

      Ștergere
    2. 1914 ... nu prea exista internet pe atunci ca sa plagiezi precum Ponta:)))
      Studiile au fost separate , canadienii au reusit primii sa il foloseasca terapeutic ceea ce eu personal , cred ca este un mare plus . De la teorie la practia e un drum lung . Studiile clinice sunt , in medicina foarte importante . Multe substante actioneaza grozav in vitro dar sun apa de ploaie cand incerci sa le folosesti clinic .

      Ștergere
    3. Sigur n-ai descoperit tu insulina?

      Ștergere
    4. Mai pune si tu sare la replicile tale ca deja sunt plictisitoare :)) Si la gradinta vezi replici mai de Doamne-ajuta :)

      Ștergere