Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 24 februarie 2015

N-am mai apucat ieri sa zic cum a fost la test ca dupa ce am iesit, am intrat pe colt la St. Louis de am infulecat o aripa si m-am dus apoi la munca sa mai termin ce mai aveam de facut pe-acolo. Nu am mare lucru de zis despre examen, decat ca mi-a picat intrebarea cu insulina :). Am urmat doar instructiunile, l-am terminat in 3 minute, are doar 20 de intrebari simple, si m-am mutat dupa intr-o alta sala unde urma sa aiba loc un interviu, zic ei, pentru testarea abilitatilor de limba, dar din ce-am vazut eu e pentru verificarea actelor. Originalele vs. copiile trimise la Halifax odata cu aplicatia. Ne-a chemat ofiterul pe amandoi odata, ca familie, si nu individual, si mare lucru nu l-a interesat de noi decat iesirile noastre din Canada. Aveam mai multe intrari in SUA si nu reusea sa pupe stampilele din pasaport cu declaratiile de pe aplicatie pentru ca americanii nu pun tot timpul stampila cand intri in tara lor, iar canadienii nu pun sigur cand te intorci. Cand am mers in Cuba, la fel, stampila era pusa la intrarea in Canada, nu si la iesire si tot asa. Apoi, Bobi avea zile in afara tarii mai multe decat mine pentru ca fusese in company trip.
In rest, totul a fost in regula, unora li se da data ulterioara a juramantului on the spot, altora nu. Noua nu ne-a dat-o, a zis ca ne va veni in posta in urmatoarele saptamani. Probabil sa mai si verifice o data intrarile si iesirile din tara. Avem un prieten care a depus juramantul acum cateva luni si la fel fusese si la el. Si a primit invitatia la ceremonie undeva la trei saptamani dupa interviu. Ca sugestie, desi mare lucru nu am ce spune decat ca pur si simplu trebuie sa urmezi niste instructiuni si-atat, daca iesiti din tara sa notati undeva datele de sedere in afara Canadei. Noi nu le-am tinut contul nicaieri si cand am facut aplicatia a trebuit sa le si ghicim, ceea n-a fost foarte usor si cred ca le-am si messed up pe undeva.
...Cam asta a fost tot. Azi e ziua mea de nastere, 31 de ani, of, of, si m-am trezit asa, putin cam sad. Mai tare decat de obicei lol. E si picata in timpul saptamanii, si cam departe deja, imediat trebuie sa plec la munca, unde voi fi foarte busy, diseara am si cursuri, si ajung la noapte acasa, deci nu vad ce timp sa mai am si de ea, altul sau altfel decat in oricare alta. Poate s-o mai schimba peste zi, ca desi trezita de dimineata, nu se cunoaste ca ar fi asa de buna cand ma gandesc ca azi nu trece doar o zi, ci un an intreg intr-o singura zi.

8 comentarii:

  1. "La multi, multi ani!' sa ai o zi frumoasa.
    Ce zici tu de verificat actele dupa, eu nu am avut asa ceva, probabil s-a mai schimbat de acuma 16 ani.
    Inca odata La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani draga Francisca. Sa-ti pastrezi spiritul tanar forever si sa te bucuri de ceea ce iti va oferi viata. GFM

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Francisca! Don't be sad lasa ca sarbatoresti tu cand ajungi mare CFO sau CEO, cand o sa ai o mie de asistenti sa ti care valiza, cafeaua si desigur sa ti noteze toate zilele de iesire din tara. Vorba aia trebuie sa foloseasca cineva si toate vacantele alea corporate prin locatii exotice gen Bali. Si chiar daca poate nu o sa fie chiar asa macar o sa ai o satisfactie ca ai terminat ceva. Eu iti doresc multa fericire si sanatate si sa ne delectezi in continuare cu articolele tale caci la cata urare ti am dat trebuie sa primim si noi ceva in schimb :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos. Nu mai sunt sad. TTC mi-a organizat party de la prima ora. Foarte multa lume, inghesuisla, m.am simtit f bine. Inca n.am ajuns bla munca. M.am apucat de mancat prajiturile.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani și multa sănătate și împliniri pe toate planurile.
    Intinerești cu fiecare an ce trece, trăiește viata la maxim ca e scurta și zboară repede.

    RăspundețiȘtergere
  6. LA multi si fericiti ani! :)
    Eu is stresata cu testul, candva anul asta ma asteapta si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc frumos pentru urari! Si voua va urez la multi ani! ;)

    RăspundețiȘtergere