Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 16 februarie 2015

Daca n-as sti ca-s precis in toiul iernii as zice ca-s in mijlocul verii toride. Imi ciocane gugustiucii pe la geam, am niste flori ofilite in glastra si cauta sa le ciugule, e long weekend linistit, imi adie usor perdelele de la dormitor in bataia razelor piscacioase de soare, ma gadila un vanticel pe la talpi...Ca am zis sa ma intind o tzara, ce sa si faci pe caldura asta? Voi mai intelegeti ceva?...
La mine in casa e ca intr-o baie de aburi. Curg apele de pe mine de parca le torn eu, e canicula, si n-am nicio posibilitate sa-mi ajustez contorul, alta decat sa deschid geamul sa ma racoresc. M-am culcat mai adineaori cu geamul deschis, dar n-am putut sa dorm. N-am termometru sa masor, dar m-am gandit ca trebuie sa fie vreo aplicatie pe tel sa-mi zica. Am descarcat-o si uita-te si tu. Temperatura din preajma mea. Nu stiu daca e adevarat, dar avand in vedere ca eu, care nu sufar de caldura prea des, am niste puseuri teribile de femeie la menopauza, cred ca e.

16 comentarii:

  1. Is batuti in cap cei ce administreaza blocul tau
    Poate asa isi imagineaza ca alunga frigul de afara :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum sunt 33, s-a mai racorit. S-a mai dus si soarele care iarna, la orele amiezii imi bate fix in geam. Imi venea sa ma duc sa ma tavalesc in zapada si nu alta. In sfarsit pot sa ma apuc si eu de-o treaba, ca mi-a stricat azi t ziua. N-am putut sa fac nimic, m-am simtit molesita exact ca intr-o zi din aia extrem de torida de vara. Acum mi-am mai revenit si eu, alta viata!!!

      Ștergere
  2. 38 pare sa fie temperatura langa strachina de supa...Hmmm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aiuruca, interventiile tale sunt intotdeauna mai destepte decat prevede legea.

      Ștergere
  3. Mai , tu recunoaste cinstit ca te-au platit sa zici ca ai cald in casa :))) . Eu tin un 26 celsius , si deseori mi se pare uncomfortable ... cand am citit zilele astea subiectul la moda " cum dardaie romani de frig in casele din canada " am ras pana la lacrimi ....este singurul lucru de care Niciodata nu m-am putut plange .... iar ca si costuri ...la ora asta la o casa mare platesc mai putin intretinerea decat plateste sora mea in Bucuresti la un apartament ... mult mai putin .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce moda, eu de cand stau in apt asta, asa a fost iarna mereu. Cand e f frig afara in casa e ca in furnal. Doar ca eu nu sunt ziua acasa, in mod special ziua e asa si din cauza soarelui care nu stiu de ce iarna bate la mine in geam mult mai tare decat vara. Mie imi place si convine f mult ca e cald, doar ca ieri a fost f neconfortabil chiar si pt mine. Chiar si seara cand ajung acasa si deschid usa, ma loveste pur si simplu valul de caldura din apartment. Eu sunt ok, dar lui Bobi ii este f f cald si nu avem optiune sa reglam temp decat dc deschid geamul. Nu stiu cine moare de frig, eu la sigur ieri era sa mor de cald.

      Ștergere
  4. Eu pun termostatul pe 22 in mod normal
    Zilele astea l.am pus pe 22.5
    Asta in conditiile in care stau in sort si tricou in casa
    Nici nu pot sa.mi imaginez cum a fost la 38
    Si eu ma gandesc de ce se vaita romanii ca nu.s casele canadiene bune, nu pot sa inteleg asta deloc
    Anul trecut cand cu freezing rain abia dupa aproape 2 zile fara caldura deloc ajunsesem LA 14 grade

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e tot timpul la mine in casa cand e f frig afara. Doar ca eu cum nu sunt acasa in tp zilei, nu ma afecteaza t timpul, doar noaptea. Este intr-adevar f f cald. Daca zic eu asta, chiar asa este.
      Probabil ca e izolata f bine casa ta. Cam dupa 2 zile incepuse sa se raceasca si la noi atunci, dar daca mai dura vreo zi, ajungeam sa inghetam de frig. Nu aveam nicio sursa de caldura, in afara de niste lumanari :).

      Ștergere
  5. E clar. E timpul sa-ti iti iei propria ta casa. Suna-ma, poate gasim ceva pe la 32 grade celsius. La 40 deja e bautura alcoolica. Sau te uitai la 50 nuante de grigorescu? Christian Grigorescu. Si ai pus termometrul aproape de inima? Ca e viral. Atat de viral ca stranut de cate ori deschid laptopul. Si ce ziceai cu casa aia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci un discount? lol. Trimite niste oferte.

      Ștergere
    2. Este pentru toate buzunarele. De la cocioabe marijuanate pana la castele cu turnulete. Facem si discount. Daca meriti, of course.

      Ștergere
  6. Mai, radeti voi, dar la mine in apartament erau 19 grade. E adevarat ca stateam la ultimul etaj (15), dar nici mai jos nu era mai breaz. Toti din bloc se plangeau de frig. Am facut reclamatie, dar degeaba, raspunsul lor a fost ca asa e setata centrala lor si nu pot sa schimbe temperatura !? Asa ca ma incalzeam cu un calorifer cu ulei care statea in priza aproape tot timpul (doar cand plecam il scoateam din priza).

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, mai bine 38. Ce rahat de instalatii, sa nu poti schimba temp. La unii e prea frig, la altii e prea cald.

      Ștergere
  7. Nu stiu cat de izolata e, in ultimele ore ne refugiasem cu totul in basement. In rest inchisesem usi la camere peste tot ca sa izolam cat mai mult

    RăspundețiȘtergere