Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 24 februarie 2015

Azi am avut birthday depress. In loc sa fiu bucuroasa si sa sar in sus de fericire, am fost toata ziua plina de nervi si m-am simtit foarte amarata. Dar nu e nimic anapoda, am citit eu niste articole. Exista mai multe motive insirate pe internet, dar unul dintre ele a fost cel mai aproape, cred, de cauza stranie si chiar clinica a depresiei mele de azi. Ziua de nastere este una aparte, in care te crezi buricul pamantului and so on, ca in rest nu te baga nimeni in seama sau cam asa ceva. Cand pica marti nu e ca si cum I wish I was dead, dar cam asa a fost. Anyway, dragul meu Bobescu m-a asteptat cu aceste flori la scoala, macar cu atat sa ma laud si eu, a desfacut o sampanie cand am ajuns acasa, mi-a dat sa beau si am incheiat astfel foarte frumos acesta minunata zi. Va multumesc celor care mi-ati urat la multi ani. Totul e bine cand se termina!

14 comentarii:

  1. Sa știi ca se poate și mai rău, când ziua de maștere "pica" de Crăciun și nimeni nu are habar decât de căutat sub brad după cadouri .
    Tu ești buricul pământului Everyday, așa sa stii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca ziua ta e pe 25 Dec. Good to know, sa iti zic la multi ani :).
      Buricul pamantului sau nu, azi eu ma simt incredibil de bine, nu ca ieri.

      Ștergere
  2. La multi ani!Cred ca si Elena M a primit de ziua ei flori, mult mai frumoase ca cele din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. In rest, nu vad legatura cu Elena si nici ce aveti de impartit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa-l :)) e ca la gradinta ... boring, repetitive, agasant .. . dornic de atentie :D

      Ștergere
    2. In toate povestile de la gradinita apare vrajitoarea urata si rea...

      Ștergere
    3. Cred ca raspunsul cel mai corect ptr personaje ca tine l-a dat altcineva
      http://foaiededrumlung.blogspot.ca/2015/02/o-privire-fix-prin-basca-asupra.html

      Ștergere
    4. Povestea asta cu psihiatrul din EVZ e ca aia cu cizmarul care n.are cizme, LOL, dc ma intelegeti ce vreau sa zic.

      Ștergere
  4. A+ pentru boboescu. Intra la rubrica "faceti ca el" (daca tii minte panourile alea de la scoala cu asa da/asa nu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O floare face minuni , crede-ma :)

      Ștergere
    2. @Cristi: A+ pt dragul meu bombonescu.

      Ștergere