Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 20 februarie 2015

Acum ca tot e vineri si mai pot respira putin usurata, sa las cateva cuvinte care se vor a fi un soi de declaratii de amor nebun. Curat amor nebun. Ma rog, nu stiu cat am insistat eu pe subiect, nu pe blog, ca in viata mea reala, adica in cea de dincolo de el, am bagat foarte mare si serios, dar meseria pe care o fac acum este ca un fel de pasiune a vietii. Descoperita la batranete. Nu stii cand te loveste, vezi, niciodata nu e prea tarziu. M-a prins intratat in vraje, ca acum nu pot s-o mai las asa, vreau totul, vreau sa ma fac cfo, ca fata am, minte imi mai trebuie lol. Si am zis sa fac rost si de asta, motiv pentru care zilele mele sunt ocupate in ultimul timp doar cu acesta aventura. Ma duc la munca, ma duc la scoala, ma duc in general, nici nu mai stiu pe unde, dar pana la capat, asa incat acest affair imi consuma mai mult timp si energie decat sotul, mai nou. Dar totul cu reala placere, asta e partea buna, ceea ce-mi face viata mult mai usoara decat in realitate este. In realitate, am zile cand umblu ca o gaina fara cap, si seara, dupa atata amor, sunt scursa de toata vlaga. Mi-e mintea atat de full ca nu mai intra dumicat in ea. Nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata sa va uitati intr-o carte, sa vreti sa intelegeti o treaba si sa nu puteti pentru ca pur si simplu mintea refuza sa mai infulece ceva, cat de mic. Sau poate e prea goala!? Dar placerea, intr-adevar, face treburile mai accesibile si mai lesne de dus pana la capat. Ieri de exemplu am luat la un test 92/100. As fi vrut 100%, dar am calcat un pic stramb. Am gresit doar doua intrebari, si ma inerveaza ca erau niste intrebari stupide. Nu le stiusem raspunsul oricum, dar asta nu le face mai putin stupide. Nu inteleg de ce le-a pus in test. Putea sa nu le puna si luam 100%. Sau, ma rog, puteam sa le stiu raspunsul, si tot 100% luam. Tot asa, mai ziceam eu pe undeva, nici la munca ajustarea n-a fost atat de grea, cand placerea a fost toata de partea mea. Da, doar asta am tinut sa marturisesc. M-am implicat in acest affair din proprie initiativa, eu am facut primii pasi, si pe ceilalti tot eu, asa ca nu ma plang, chiar deloc. Deci nu va speriati, nu va ingrijorati pentru mine ca deschid usa mai rar, nu-s bolnava, is doar trup si suflet in aceasta aventura amoroasa in ultima vreme, mi-a luat mintile de nici cand bate cineva la usa nu mai aud, atat de tare m-a dat peste cap. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu