Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 14 februarie 2015

A fost saptamana asta atat de frig afara, de mi-a inghetat si blogul. Nu mai tin minte daca si inainte tot asa era, dar de cand sunt in Canada, si asta in fiecare an de-acum, cand se apropie sfarsitul iernii, sfarsit care dureaza cel mai mult, am vedenii cu ghiocei, imi ciripesc pasarele in cap, imi zboara fluturii...Cu iarna asta nu m-am putut impaca. Dar daca tot e azi ziua amorezilor, mai bine sa ne gandim noi la the things we love, nu la celelalte. Pana ma mai incalzesc si eu, cititi post it-urile astea simpatice. I love Saturdays!

PS: I love cand am ore de soferie...si constat la timp, cu uimire si totodata dorinta de a ma insela, ca mi-am pierdut carnetul...de data asta pe bune. A doua oara pe bune. Love means being stupid sometimes. I love ca ServiceOntario e deschis sambata si mi-a facut de-ndata altul. God, I love myself!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu