Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Ce vedeti in background: am ajuns moarta de foame intr-un magazin alimentar si mi s-au activat cele mai suspecte pofte. Am cerut la departamentul de muraturi tot ce aveau cel mai iute. Asa le-am si zis, sa-mi dea tot ce au picant pe-acolo. Ca stiti cum se zice, daca te duci flamand intr-un magazin de mancare iti vine sa cumperi tot magazinul. Si ca tot sunt in ultima vreme la faza "de ce?" sa va mai povestesc o descoperire. Ia duceti-va flamanzi intr-un magazin de haine...Efectul e total invers: nu veti cumpara nimic.

5 comentarii:

  1. Daca cu 20 de ani inurma as fi cumparat brusc ce imi arati tu in poza m-as fi dus sa imi cumpar si un pregnancy test . Fara gluma , in sarcina , inca de la inceput , mi se activa o atractie nebuna dupa acreli din astea :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha Elena, nu.s gravida. Eu aveam poftele astea si cu 20 de ani in urma. Tin minte ca m.am dus odata pe jos pana la bunica.mea, cand eram mica, numai ca sa.mi dea muraturi. Plecasem singura din fata blocului. Si iute tot asa. Mancam ardei iute gol lol.

      Ștergere
  2. Buna ziua! Pentru ca"imi lasa gura apa" nu rezist sa nu va intreb unde se afla acest magazin. Multumesc si ... pofta buna! Rodica Tepes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le.am luat de la Adonis, dc stati in Toronto. E locat Warden cu Eglinton. Stiam eu ca veti ravni la muraturile mele :)).

      Ștergere