Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Am mai zis eu o data ca nu prea-s dusa pe la biserica, motiv pentru care voi fi atat de nesimtita incat sa-mi barfesc vecinul, ala de care ziceam eu o leaca mai la vale ca se da cu capul de pamant la ore fixe. Stiu cand se roaga ca da cu tamaie de i-apuca dracii pe toti pacatosii din bloc. Descultului astuia ii put labele ca la soareci morti si da cu un şprei de-mi mor mie mustele din casa. Nu stiu sigur daca se ploconeste plin de respect, pardon, se roaga am vrut sa zic, dar ce draq face, karate? Ca de cate ori ies din casa, sa-mi verific hainele la spalatorie sau mai stiu eu ce, se opreste si se face ca de fapt isi bate in usa, pe care de altfel o tine de clanta, deschisa. De ce afara cu el din casa, si cu picioarele goale, intr-un stadiu avansat de putrefactie, depaseste puterea mea de judecata limpede. Sau, cand ma duc si eu sub sacii mei de gunoi ca sa scap de ei, si se preface ca se uita aiurea pe tavan inchipuindu-si (riscul meseriei lor) ca eu nu-mi dau seama ca-i nebun de-a binelea. Ori imi scapa mie ceva, ori pe bune, oamenii astia nu-s pe treaba lor. Te-ai putea intreba ce Dumnezeu o mai fi si ala care rade in halul asta de tine si te pune sa te porti exact ca un ţăcănit? Cand, de fapt, zic eu ca-i invers, mai degraba ei rad de Dumnezeu si-l iau de smintit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu