Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 30 ianuarie 2015

Am avut ieri o reactie foarte uluita cand mi-am dat seama ca e ultima zi din luna. Eu ma refeream ca-i ziua mea cea mai aglomerata ca am inchidere de luna la job si mai mult de lucru decat in oricare alta zi, dar colegii mei au inteles ca ma mir ca-i sfarsit de Ianuarie deja. Dar ma miram intr-adevar si ca-i sfarsit de Ianuarie deja. Sfarsit de Ianuarie e totusi inceput de an, deci n-ar fi cine stie ce, dar cand ma gandesc ca numai de curand a fost Craciunul, de nici beculetele de pe strada n-au apucat a se raci, imi dau seama ca e ceva ciudat cu timpul asta al meu, parca imi scapa printre degete. Nu vreau sa spun ca as vrea sa treaca greu, ci ca as vrea sa am mai mult control asupra lui si nu stiu cum. Sunt foarte ocupata in ultima vreme si el absorbit astfel in tot felul de lucruri in care sunt prinsa, si parca ma alearga, nu-mi apartine. Nu stiu daca eu dupa el sau el dupa mine, dar tot fuga se cheama. Vorbeam cu cineva despre chestia asta si mi-a zis ca asa trece timpul in tara asta. Adevarul e ca numai ce-a fost luni, acum e vineri iar, my favorite F word, asta e gluma trista de facebook, si toate zilele sunt la fel si poate ca si lipsa asta de varietate il condenseaza. Exista totusi si o parte buna in faptul ca azi e ultima zi din Ianuarie si ca timpul a trecut atat de repede. Iarna nu mai poate tine mult si odata ce se duce ni se mai variaza si viata, ca vom putea iesi mai mult pe-afara, sa ne mai bucuram si noi. Ca iarna pe-aici nu-i altceva decat sechestru la domiciliu. Nu ma plang de iarna asta totusi. N-a fost una grea deloc. N-am avut zapada decat de vreo doua ori, inclusiv cu cea de ieri, si nici prea frig n-a fost. Dar nu stiu, m-am trezit cam depressed, mi s-a luat de toate, si parca simt nevoia si de altceva. Maine am primele ore de soferie. Mi s-a luat si de astea si nici macar nu le-am inceput.

4 comentarii:

  1. hai sa-ti dau o veste buna: nu e ultima zi din ianuarie! mai exista inca un 31! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lol ce nebuna sunt. Am crezut ca e ultima zi din luna. La munca e si m.a facut confuza. Crezi ca eu mai stiu ce.am scris la ora aia cu noaptea.n cap? :))))

      Ștergere
    2. Iar maine e prima zi din ultima luna de iarna, oficial! Asa ca, enjoy the ride!

      Ștergere
    3. Da, din pct asta de vedere nu.mi pare rau ca a trecut timpul asa de repede. Numai bine cand vine primavara, imi iau si eu carnetul :-)

      Ștergere