Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Work Christmas party, second day. La Bobescu de data aceasta. Toate ca toate, dar eu am vazut in seara aceasta oameni recompensati pentru aniversarea a 25 de ani de munca alaturi de companie. Nu stiu daca e de bine sau de rau, dar in downtown Toronto, traficul e infern, asa ca am timp sa ma gandesc la aceasta treaba si maine va zic...Noapte buna!
Stai asa, nu inainte de-o poza cu bradul. Sa am si eu...ca doar n-oi face cu vreascul meu din geam.

5 comentarii:

  1. Poate ca mai ai timp sa schimbi si tu vreascul din geam. Zic si eu... ca tare bine iti sta langa un brad adevarat (nu ca al tau n-ar fi dar ma intelegi tu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E timp, dar n.o sa fim acasa in perioada aia si n.as vrea sa las pomul singur. Vreascul il pot lua cu mine. Daca ma chinui un pic, il indes in buzunar lol.

      Ștergere
    2. fa-l de pe acum si tot te bucuri cateva zile de el. si daca e dupa canadieni il tii pana la pasti in casa.

      Ștergere
    3. Ha, mi-ai adus aminte cand am facut noi bradul acum doi, trei ani si l-am tinut in balcon pana in Mai :)). Deci, as putea, dar mi-e f lene.

      Ștergere
  2. Sezonul trecut am strans bradul (de plastic) de Craciun prin luna martie, am zis sa vina caldura intai... dadeam drumul si instalatie de iluminat, ca sa para mai fain...

    RăspundețiȘtergere