Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 5 decembrie 2014

Iar mi-am facut singura poza, nu vedeti dublu. Dar...pe care sa-i aleg? Nevermind, they are both mine. Asa-i pe palier la noi, daca te duci sa iei portocale, nu iei un copac, iei doi, sa fie, ca oricum jumate sunt stricate haha, daca inchiriezi apartament, nu inchiriezi unul, inchiriezi doua, ca e rent one, get one free, si-atunci cum sa nu. Uite asa am eu doi ochetzi acum, ca sa fiu sigura ca văz de doua ori ;). Aia roz de pitzi imi plac mai mult.

7 comentarii:

  1. rosii...poate putin mai rotunzi?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, mai rotunzi zici, probabil ca aveau, dar i-am ales si eu pe astia din multime ca aveau o gramada si de toate felurile, si si-asa m-am decis greu de parca mi-as fi cumparat cine stie ce. Eu, din nou, voiam albastri, ca si data trecuta, dar n-am gasit si ce-am gasit nu-mi stateau bine.

      Ștergere
    2. http://www.opticamag.ro/i/alegerea-ramei-de-ochelari-de-vedere/108/
      Tu esti undeva pe la 4...ai o fata dragalasa, deci fara ochelari cu unghiuri...

      Ștergere
    3. Interesant. Nu m-am gandit la chestia asta. Eu i-am ales asa, la ochi. O sa tin cont. Sunt convinsa ca exista o legatura stransa intre forma fetei si forma ochelarilor pentru ca de exemplu, cu cei pe care i-am purtat pana acum nu mi-a stat niciodata foarte bine. Erau maro si mai mari decat astia din poza. Si tocmai de aia acum am incercat sa-i iau mai mici si alta culoare. Dar n-am stiut faza cu colturile. Multumesc, o sa iau in calcul de-acum inainte, ca eu port ochelarii mereu.

      Ștergere
  2. Votez pt cei rosii. Pe de alta parte, IMO forma asta nu stiu cat te prinde. De ce arati asa trista in poza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Rotunzi...sau ochi de pisica

    RăspundețiȘtergere