Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 23 decembrie 2014

Daca as avea un copil si ar avea el tema pentru acasa sa scrie o compunere despre Craciun in familia lui, pe care sa o citeasca cu voce tare in fata auditoriului de copii din flori, sarmanu' ar fi indreptatit sa spuna ca e nefericitul descendent al unei familii de nebuni. Tac-su in primul rand si ma-sa pe urma. Tac-su de doua zile e iar gamer overtime. Nu mai manca, nu mai doarme. A descoperit un joc nou si-i atat de excited ca eu am crezut ca face sex online si pe mine nu ma cheama, stiti vorba aia, mananci fara mine?!... Dar nu, e bolnav de-a binelea. Ii zicea ieri unui prieten la telefon ca a venit vacanta si ca-i pare rau ca nu se poate juca Dragon Age. De ce? il intreaba prietenul de care ziceam. Ca nu se poate juca amandoua jocurile in acelasi timp. Holy God!!! Nu, ca pe mine nici nu ma mai intereseaza, dar speram si eu sa-i treaca prin cap ca, din lipsa de ocupatie, ar putea face el sarmalele alea. Inca nu le-am facut, asa-i, ca asa-i la Moldova, ori faci o treaba, ori n-o mai faci deloc. Si nu mi-e de alta, dar maine ne ducem de-acasa si noi n-avem nimic de pus in desaga. Poate ne intalnim cu Mos Craciun pe drum. Ca sa stiti, daca nu mai vine pe la voi, l-am luat cu noi la Horseshoe ca pana acolo ne ducem, sa-l dixtram!
Sunt ingrijorata. De aia am si scris aceasta postare, asa tam-nesam, de pe telefon direct, ca nu mai pot tine in mine. Beau o cafea in timpul programului, macar in ideea ca azi nu se cuvenea sa fiu tot aici, si-o grija am. Ca n-am facut sarmalele. Va doresc un Craciun indestulat! Macar voua! ;). Si macar tot atat de lipsit de griji! Merry Christmas! Si va imbratisez cu drag virtual chiar daca habar n-am cine sunteti si ce cautati pe-aici!

13 comentarii:

  1. Craciun fericit si voua! Fa sarmalele diseara ca si eu le fac si o sa ma gandesc la tine. Poate am rabdare si le fac asa micute ca la noi in Moldova.
    Distractie placuta unde mergeti maine si nu uitati sa colindati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa editezi postarea si sa zici ce game se joaca si daca sotul are timp sa si faca blog si sa dea detali. E multyplayer? First shooter, strategy? E pe pc, playstation, Xbox? Ce requierments are jocul? Se poate downloada gratis pe pirate bay sau trebuie cumparat etc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fran eu il inteleg perfect ca e f misto jocul. Si eu era cat pe ce azi sa nu ma mai apuc de facut prajitura ca tot mai dadeam cate un atac. :)
    Stefan, jocul se numeste Heartstone si e un card game ce se poate juca pe PC sau tableta si e free si f f addictive. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e foarte dependent jocul si eu ma joc acumulez acuma carti galbene cel mai mult la arena am fost 11 victorii :P

      Ștergere
    2. 11 victorii? Wow, sper sa nu pic niciodata in arena cu tine. :)

      Ștergere
    3. You're funny Mr Bunny. Enjoy Christmas everyone!

      Ștergere
    4. Tony #13588 asta mie id-ul pe battlenet if you want to connect si sa dam cateva lupte :D Am un pachet destul de slab asa ca nu s greu de batut :P

      Ștergere
  4. Omul tau e frate cu fii-miu ?! Ca taman l-am boscorodit pe fii-miu care imi zice ca a dat calculatorul vechi cu 1000 si aluat unul nou cu 1300 . Da' ce-i racheta ?! Cum naiba sa dai atatia bani pe un calculator ?
    Il intreb : ce faci cu el ? ... zice design( ceva ptr munca lui nu ma intrebati ce ca nu stiu ) si jocuri . La care eu precizez adica JOCURI si ceva maruntisuri ca asta e ordinea la el ... Cica e tata responsabil ! :)))
    Dar ceva e foarte adevarat . Cred ca barbatii nu " cresc" cu adevarat niciodata . Ei raman vesnici copii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa.l sa se joace si in timpul asta fa si tu ce.ti place mai mult sa faci
    DA.le incolo de sarmale ca nu asta e important
    Craciun linistit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma scuzati ca rasp asa greu, dar am fost busy cu sarmalele. Gata le-am facut. Nu puteti decat sa ma credeti pe cuvant ca atunci cand vreau is bucatareasa buna, as putea sa particip la Master Sef sezonul viitor. Sincer, n-am vz niciodata emisiunea asta, dar am auzit ca s-a terminat :))). I-am pus una lui Bobi in farfurie ca sa o incerce, sa vad daca-s gata, ca stiti ca asa se face testul scobitorii la sarmale, si el a mancat si sample-ul cu smantana ca a crezut ca i-am pus masa LOL. Glumesc mai, Bobescu s-o juca el pana merge prin casa ca beat, dar e simpatic si m-a si aplaudat in seara asta.
    @Stefan: ti-a zis deci Lavinia ce joc e, cat despre facut blog, LOL, n-a innebunit de tot :))).
    @all: Va doresc tuturor un Craciun frumos si va multumesc ca mai treceti din cand in cand si pe aici! Va salut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merry Christmas! M-am amuzat tare cu ocazia postarii tale. Sunteti super cool:):). Sa aveti parte de multa distractie si voie-buna!-Mihaela

    RăspundețiȘtergere