Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 28 decembrie 2014

Counted Cross Stitch, adica goblen. E prima data cand fac asa ceva, dar de cand s-a inventat internetul nu mai exista niciun secret pe lume. Si nicio scuza. Am luat lectii pas cu pas de pe YouTube si uite ce buna sunt. Primul lucru pe care l-am facut, am pierdut acul prin casa...L-am cautat de mi-au iesit ochii din cap, dar orice chestie de valoare merita sacrificiu. 
Pentru cei care nu stiu cum sta treaba, no worries, nici eu nu cunoasteam detalii pana azi, sa nu va imaginati ca e o treaba usoara. Numai pentru acest timid inceput, am numarat gaurele, am calculat distante si am schimbat de vreo patru ori atele cu diferente de nuante abia sesizabile. E un adevarat test pentru rabdare, migala si atentie. E o chestie contabila de mare precizie. Ma folosesc de acea schita-cheie ca sa transpun imaginea cu trandafiri pe panza goala. Am tinut sa pun acesta poza pentru ca atunci cand voi posta lucrarea finala inramata, sa nu credeti ca am cumparat-o carecumva si ca n-am facut-o eu. Sau, ma rog, daca n-o voi termina niciodata, sa ma laud ca macar am inceput-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu