Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 20 decembrie 2014


Cand am fost in Jamaica, am trimis acasa, in Romania, niste vederi si pare ca am socotit bine si-am fost foarte inspirati cand le-am scris "La multi ani 2015!" ca numai acum au inceput sa le ajunga. As fi vrut si eu sa trimit niste felicitari, sa stiti ca inca se mai poarta si pe aici, dar din pacate sunt foarte lenesa. Uit si-apoi cand ma trezesc e deja too late. Nu fac multe chestii nu din dezinteres sau nepasare, ci din delasare. Eu vreau sa fiu un om cu eticheta si in strafundurile mele sunt, dar ma saboteaza lenea. Fara vointa mea, ma complac in inactivitate. Ca si acum. E numai mijlocul zilei si m-a luat lehamitea deja. Imi vine sa plec de-acasa. Dar ma tine aceasta adunatura de pe masa. Am reusit sa le strang pe toate, ca pe jucarii, dar nu pot ca in buna continuare a zicalei, si sa plec. Nu-mi ramane decat cu entuziasm zic sa ma apuc de lucru. Pfuaa! Cand eram mai mica si ma silea maica-mea la vreo treaba, ma apucau nervii. Era de defense mechanism, caci era clar ca numai de muncile alea la care eram fortata sa trudesc nu-mi ardea mie. Acum, normal ca m-am schimbat. M-au lasat nervii. La sensul ca nu ma mai apuca, evident. Am fost azi la Starsky sa cumparam toate cele de trebuinta unei mese traditionale de Craciun. Caci in buna traditie ne vom cara cu oalele dupa noi. Mancam o sarmala facuta de mine, bem un vin fiert, ciocnim un ou, ne dam cu sania, stam pe langa foc, numai sa nu se adevereasca zvonistica meteo cum ca ne-ar pandi un storm. Anul trecut pe vremea asta, ne-am baricadat in grota si ne-am incalzit la lumanare. Acum, nu pare a fi nimic prea grav, dar this is Canada. We never know. Ia hai gata, ca deja pare ca lungesc vorbaria goala doar ca sa nu ma apuc de varza asta. Trebuie sa le apreciati ca puteam la o adica sa le cumpar gata facute, dar nu e acelasi lucru. Asa este, nu este acelasi lucru, este un lucru diferit. Pentru cel care le face, ca doar nu pentru cel care le mananca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu