Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 12 decembrie 2014

Am cantatoare noua. Cadoul de work Christmas party! Got an iPod. Love my party!

S-a dus si saptamana asta si daca nu mai iau in seama zilele alea din Ajun de Craciun, mai am o saptamana de lucru si intru in vacanta pana dupa Anul Nou incolo. Nu sunt obosita, ba chiar sunt fericita, evident la modul meu, imbecil, dar si asa, voi trage toate foloasele ce mi se cuvin in contul Sarbatorilor. Distractie si relas. Cu gandul la vacanta, iar mi-am facut comanda de carti in romana de la libraria din Montreal. Am luat Julio Cortazar, am luat si Coetzee, si Octavian Paler. Ce-mi place sa ma asez alaturi de oamenii acestia geniali si sa-i ascult. Iar acum, de cand cu zapezile astea, cu atat mai convenabil. Literatura a fost dintotdeauna modul prin care i-am ascultat cu interes pe altii, ce au de spus, ce gandesc ei, ca sa ma mai destept si eu. Ei isi expun viziunile, cu rezonante universale in definitiv, intr-un mod propriu, si cu cat stilul le este mai propriu, cu atat este mai percutant si cu bataie mai lunga. Deci poate ca ma mai si destept, daca mai am scapare, dar la mine placerea lecturii este foarte mare. Un hobby, sau un sport de iarna, ca tot e zapada pana la glezne si frigul pana la oase. In casa e cald si bine, afara, cum spusei, nu-i de scos nici nasul, ce ti-ai putea dori altceva decat multa lene si o carte buna care sa-i tina de urat? De Coetzee am luat "Tinerete. Scene de viata provinciala". Am vrut sa iau si "Copilarie. Scene de viata provinciala", dar figura pe site ca fiind "Epuizata", asa ca am apelat la biblioteca noastra locala. Am inteles ca "Tinerete" poate fi citita ca o carte de sine statatoare. Dar eu nu cred. Ce sa inteleg eu dintr-o tinerete, daca nu pricep de unde se trage?!...Sunt nerabdatoare sa-mi vina comanda, care mi-a foat deja expediata. Foarte frumos lucreaza romanii acestia de la Montreal. Atata doar ca sunt destule carti pe site care figureaza ca fiind epuizate si multe tocmai dintre cele pe care eu le vreau. Dar nu-i bai, astept pana vin si intre timp iau din ce e, ca e de unde...Pana una, alta, eu ma bucur ca exista...
...Dar, numai ce-am venit de la petrecerea de Craciun organizata de colectivul muncitoresc din care fac parte. Ne-am simtit bine impreuna, sincer, chiar foarte bine. Nu am simtit nicio secunda iz de bs corporatist or something. Dimpotriva, totul friendly si foarte comod. Am avut si entertainer. Am mancat, am discutat, am si jucat Trivia pe echipe, n-a castigat echipa mea, ca sa o zic asa in treacat. Dar am primit un iPod, de consolare, si mi-a trecut repede dezolarea. Acuma pe bune, tu ai fi stiut asa repede si pe nepusa masa, desi tocmai mancasem, care e a treia limba vorbita in Toronto dupa engleza si chineza? Sau care e luna in care americanii isi pierd adesea virginitatea? Te-ai fi gandit ca Februarie, zi de nu?! Sau pe rand toti cantaretii si necantaretii anilor '80?!..Eh, n-am stat acum sa ne testam IQ-ul unul altuia, ne-am distrat doar, desi, sincer, nu stiu cat de fun e sa constati cat esti de incult. Maine am alta petrecere la care ma duc, cum sa nu? Ma duc la toate petrecerile. Dar maine chiar trebuie sa ma imbrac frumos, cu pantofi cu toc, ca nu mai e vorba numai de mine, imi insotesc barbatul si stiti cum e, nu vreau sa-l fac de ras LOL.

2 comentarii:

  1. Mie imi place mai mult ce e in prima poza. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lavinia, e ca si cum ai zice ca iti iubesti mai mult sotul decat sora, sau invers, sau whatever. Nu poti sa le compari, sunt chestii diferite. In cazul in care nu-ti place iCrap, nu se mai aplica ce am zis. Mie imi place, nu-i problema, l-am personalizat deja :)).

      Ștergere