Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 7 noiembrie 2014

Odata cu curatenia generala de care imi veni sa ma apuc, dar tot o las pe alta data, cred ca voi da o bidinea si pe facebook cat de curand, ca nu mai pot cu toate zoaiele scurse pe wall-ul meu, citate si maxime adica, postate de unii carora daca le arat deştul din mijloc nu stiu a numara pana la 1, dar imi tot sharuie mostre din inteligenta altora evident, si implicit din narozia lor. As putea sa ma rad, apai nici amuzant nu mai e. Dar acum pe bune ca am un motiv si mai serios. Saptamana acesta, de cand cu alegerile lui Mos Craciun, nu mai pot cu citatele electorale ca Mos Craciunul meu e mai darnic si mai bun decat Mos Craciunul tau. Mie aproape ca nu-mi vine sa-mi cred mintilor din care deja am inceput sa-mi ies. Ori sunt manipularii in toata regula, a unora care isi au interesele ca barbile lor sa fie mai lungi decat ale celorlati, ori au cu totii Alzheimer. Au uitat ca de un sfert de veac acush, la vremuri noi, tot noi, adica pleaca ai nostri, vin ai nostri, voi ramaneti tot ca prostii. Ca s-au numit USL, DA, ACL, si in multe alte acronime, mai scurte sau cu mai multi centimetri in plus, nu e vorba de un om, ci de un sistem. Iar acesti oameni de la radacina lui vin. Si de s-ar pune ei sa infiinteze acum Partidul Uniunii Luptei Antisistem, atat e de canceros incat ia uniti-i voi aici initialele si vedeti daca nu tot acolo ajungeti. No offense. Sper ca n-am parut indecenta. Chiar sunt. Si cu acestea am incheiat discutia, pentru mine ramane cum am stabilit.
...Sa revenim la oile noastre, ca celelalte sunt cu talanca, ocupate cu alegerile altora. Mi-am amintit acum ceva. Am gasit, tot pe fb, macar atat mai de Doamne ajuta, un articol, acesta, care indeamna cititorii sa spuna ce reprezinta pentru ei their poppies. Caci s-a umplut Toronto zilele acestea de flori de mac. Le poarta canadienii in piept precum romanii martisoarele de 1 Martie. Daca pentru ei inseamna Remembrance Day, si pentru mine tot la fel. Caci si mie imi aminteste de ceva. De momentul in care am descalecat eu in Canada. Zilele acestea, acum vreo 4 ani. Pe-atunci, aceiasi oameni purtand floricelele rosii la gulerul hainei sau in piept. Recunosc ca nu am ajuns totusi sa le port ca ei, pe asta de-o vedeti in poza o calca lumea in picioare si am reusit eu sa o salvez de la pieire in metrou. Adaptarea mea nu are flori in piept ce-i drept, nu-mi vine sa-mi insusesc fortat datini si obiceiuri de care nu m-am tinut niciodata, dar, dar particip activ si efervescent, plina de tot elanul, alaturi de ei, la viata sociala reala, din care si eu fac acum parte, cu tot ceea ce aceasta implica. Si e suficient. Si pentru mine, si pentru ei. Pfuaaa, au trecut 4 ani????? Le-am facut pe toate intre timp, singurul lucru pe care nu l-am reusit a fost sa scap de sot. Dar na, acum, nu le poti avea chiar pe toate. Pai nu asa zice lumea, ca odata ajuns aici, treci mai intai pe la starea civila? Mituri. Sa nu credeti in mituri. Jackie Chan is a myth. De pe facebook. I like this.

8 comentarii:

  1. mey, sper ca nu ma scoti de pe fbuc , ca io stiu a numara pana la 2 cu tot cu deshtul din mejloc.
    ceeeee?floarea de mac in pept? nu stii ca macul creaza dependenta si somnolenta? (ceteste pe wikipedia)
    iar aia cu remebernaceul , daca e sa o luam isoticeste, americanii et co (cacanadienii, englezoii) au vandut romania la rusi (nu ca n-ar fi meritat) de se plang si acuma strabunicile de dureri vaginale de la bocanii in gura, deci ele au amintiri neplacute desi le-au placut sa se iubeasca.eniuei, eu nu imi aduc aminte nica, ca mi-e somn.
    ciao

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii scot pe aia care imi pun citate din Teo Trandafir. Si pe aia de scriu pupici, iubita si alte prostii din astea de-mi strica ziua.

      Ștergere
    2. Setari dear ...Ii imparti pe caprari , familie , neamuri , preteni si le faci setari diferite de nici nu ai sa-i sti ca exista pe facebook pana nu ai chef sa ii cauti ... altora nici nu o sa le dai voie sa vada din viata ta decat exact ce vrei sa le dai voie ... SETARI ... asta e cuvantul magic :)

      Ștergere
    3. Baga-i la unfollow daca nu vrei sa ii scoti din lista de prieteni si nu mai vezi nimic din postarile lor idioate.

      Ștergere
  2. Asa, ca uitasem sa te adaug pe fb. Vine acus requestul :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ok, nu te pot adauga, nu stiam ca au setare sa nu poti fi adaugat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimite.mi ID. ul tau pe email si te cer eu :)). Nu stiu ce setari am.

      Ștergere