Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 20 noiembrie 2014

Am revenit la normalitate. Reprezentata de aceasta frunza ganditoare in culcus, cu zapada sclipicioasa pe ea. Ca sa nu mai lungesc aceasta poezie sensibila, sa ma apuce plansul, a venit iar mult asteptata cu multa nerabdare iarna si mi-a dat senzatia linistitoare si confortabila ca am revenit totodata la normal, slava Domnului. Vara a fost ca un fel de bucla in spatiu si timp, de care abia ne-am dat seama, si care oricum a inceput sa ma irite foarte tare pentru ca imi da o stare perpetua de stres. Decat sa ma gandesc tot timpul si sa ma agit ca trece repede, ca fuge, ca scapa, ca dispare, ca-i scurta, putina, mai bine duca-se dracului. Acum, macar stiu o treaba. Pana la anu' incolo, dupa Pastele cailor, ne bucuram de normalitate!!!

4 comentarii:

  1. Nu ne-am mai comentat de multisor. Sunt la Londra si am un drum de 115 statii de bus pana acasa asa ca am avut timp sa eascolesc blogul un pic. Incep sa simt si eu relaxarea asta si atentia indreptata catre lucrurile marunte. In Romania nu aveai timp de asa ceva... Bine te-am regasit si ne mai auzim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei totolino, ce mai lucri? Nu mai spusesesi nimic si ma gandisem mai demult ce-i mai fi facand. Bafta daca esti la Londra, sa-ti fie de bine.
      Daca te referi la zapada, nu e chiar un lucru marunt, dar trebuie tratat ca atare. Ce sa te si astepti? Sa faci plaja sub palmier? N-ar fi normal. Normal e sa ne bucuram, cum sa nu, de zapada.

      Ștergere
  2. Bucura-te si pentru mine ca aici e o raritate :)

    RăspundețiȘtergere