Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 30 noiembrie 2014

Am intrat si eu in randul lumii. Mi-am facut bradul de pe-acum ca sa tina Merry Christmas cat mai mult. L-am gatat repede, doar un pic a durat sa-i indrept crengile ca impodobit era de anul trecut. L-am scos gata facut dintr-o punga de Walmart si l-am pus in geam. Un pic de tevatura a fost ca nu-l gaseam, nu mai stiam pe unde am pitit bradul. Mi-am pus si stelute verzi la draperie. Bobi mi-a zis c-am facut o brambureala, dar el nu are simt estetic si nici nu-i patruns de spiritul sarbatorilor ca mine. A inceput sa-mi placa si mie iarna. Uita-te la poza asta suprapopulata. Dinautru, makes more sense. La iarna trebuie sa stii cum sa te uiti. Daca te uiti din interior catre afara si nu invers, this is the spirit. Cu ocazia aprinderii beculetelor, urez si eu La multi ani Romanilor de ziua lor! In plus, de o importanta cel putin similara, si blogul meu face 4 ani. Am scris 4 ani la rand fara sens, va dati seama ce nebuna sunt?!...de acum nu mai are sens sa ma opresc.

6 comentarii:

  1. Eu sunt unul dintre oamenii care se lauda ca-ti sunt prieteni si asta datorita acestui blog. Cate nopti m-ai tinut treaza... Cate nopti ti-am sorbit fiecare cuvintel scris aici... Ce fericita am fost cand viata te-a scos in calea mea aici! Eu ma bucur ca scrii si te-as ruga sa o faci in continuare ca asa zapacita cum esti, eu te iubesc tare de tot!
    O singura intrebare am: ala din geam e brad sau ce? :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Vera, e bradul meu. Il pot lua cu mine in metrou. E un pic crispat, dar isi mai revine el pana la Craciun. Si mersi de vorbe, dar stii ca de laudat, ma laud eu singura destul :)

      Ștergere
  2. Fran, bradul tău seamănă cu un urs mic și verde... cel puțin de la mine, și mile distanță!
    Să aveți o lună frumoasă!
    Btw, La mulți ani pentru blog, confirm și eu ce spune Vera...De multe ori te-am citit pe nerăsuflate, mai antrenantă ca o cafea aburindă dimineața!
    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi si tie Sonia. Putin mai devreme mi.a zis cineva ca seamana cu un cactus :))).

      Ștergere
  3. Fiecare cu viziunea lui! Dar bradul, unde este bradul!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In poza asta o gasesti si pe mama daca o cauti bine :))). Tr sa fie si bradul pe.acolo.

      Ștergere