Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 23 noiembrie 2014

Aceasta a fost prima sambata de ceva vreme incoace in care nu am avut programare la dentist. Mergem la o dentista romanca si suntem tare multumiti de ea si de cum ne-a tratat, atata doar ca programarile sunt in mijlocul zilei, asa incat sa ne-o strice pe toata. Sambata viitoare cred ca o sa ma duc sa fac si un control la ochi si sa-mi schimb ochetii, ca sa stiu ca m-am reparat cu toate cele pana o veni anul nou. Si pentru ca nu ne-a mai programat dentista si pe weekendul acesta, si-a gasit Bobi de lucru sa-mi faca el program la schimbat rotile si uleiul. Adica sa ma cheme si pe mine, s-a gandit el. Inainte insa de a zice eu ceva in semn de protest ferm, ca n-am timp, ca uite cate treburi sunt de facut in casa, ca cine altcineva sa ni le faca, a zis asa, omenos, la sentiment, ca unui copil tamp ce ma considera, ca in timpul in care sta masina in service la Toyota, sa ne plimbam prin complexul ala comercial din jur, sa mai cumparam una, alta. Ding, ding...Mergem, cum sa nu, rotile trebuie schimbate, a venit iarna, cu zapada asta nu-i de gluma, e risc crescut de derapaje...Si ne-am dus impreuna. Dupa ce a bagat-o la rampa, era acolo si un magazin de masini si m-a pus Bobi sa incerc scaunul din dreapta al uneia foarte tare cica, dar eu cum n-am feeling pentru masini, cand m-a intrebat ce simt, ce pusca trenului sa simt, i-am zis ca nerabdare. Sa plecam mai repede, ca eu voiam sa-mi cumpar iar lumanari parfumate si pulovere. Imi plac puloverele de iarna ca nimic altceva. As umbla intr-o pereche de papuci pana la batranete, ca n-am feeling nici pentru papuci, dar pulovere de iarna parca niciodata n-am destule. Sunt amorul meu, ca sa vezi ce fantezii suspecte am. Poa' sa fie la munca si 30 de grade in incapere, poa' sa curga apele de pe mine, mie asa imi place, sa-mi tina cald pana la sufocare, ca toata viata am suferit de frig, asa de friguroasa am fost tot timpul. Dar nu neaparat friguroasa, cat pur si simplu n-am suportat niciodata senzatia de frig. Si lumanari am luat din nou, tot ca sa-mi tina de cald, de la Bath & Body Works le-am luat, unde aveau reduceri de pana la 75% la produsele lor. N-am fost niciodata foarte convinsa ca la calitate, produsele acestea sunt foarte bune, cred ca numai prostii au in ele, dar atat de fain miros toate, iar mirosul este foarte persistent, a scortisoara, mar si chiar fasole (!), si atat de bine arata, ca nici nu-mi mai pasa. Sau, cine stie, stiti povestea aia cu if it seems too good to be true, it probably is...
...O aglomeratie prin magazine, de zici ca n-are lumea treaba acasa sau macar altceva mai bun de facut. N-aveai unde sa parchezi masina, noroc ca noi nu eram cu ea, n-aveai pe unde te invarti fara sa dai peste careva, de te si enervai, dar unde sa te si duci pe vremea asta? Se duce lumea la cumparat de crap-uri, ca si magazinele au trecut pe sale-urile de Craciun probabil, sau ce stiu eu ce alta sarbatoare au mai descoperit, ca daca tot scot lumea afara din casa, sa nu se creada ca ar fi fara un motiv serios. Din punctul acesta de vedere, perioada iernii interminabile canadeze e foarte avantajoasa pentru comert, ca lumea nu prea are unde iesi si iese ca zombies la adunat de gunoaie.

Adorabile. Parca sunt niste borcanase cu gem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu