Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 1 iulie 2014

Doamne, ca mi s-a intors stomacul pe dos asa de dimineata, pe o zi atat de frumoasa (!). Mi-am cumparat niste struguri zilele trecute si stiti vorba aia, la asa cacat nici mustele nu trag, am lasat strugurii afara si nu s-au umplut de musculite ca alte fructe. Era ca si cum o caisa, o zarzara, un mar inceput si o felie de harbuz muscata si niste struguri in mijloc stateau uitate pe masa ca intr-un tablou de natura putreda si mustele roiau peste caisa si bazaiau peste zarzara si peste celelalte, dar de struguri fugeau de facusera vortex in jurul lor. I-am aruncat in cosul de gunoi ca nici gust de struguri nu aveau. Si alta treaba care m-a scarbit asa de dimineata, ca m-am trezit azi la 9, cu fata intoarsa, dau sa intru pe facebook si vad o poza din Romania in care unii, pe unii ii mai si cunoscusem, se tineau de un drapel din ala colorat de gay. Dar nu drapelul m-a scarbit, mie chiar mi se pare simpatic ca-mi plac culorile, ci atitudinea aia de oameni cool pe care mi-o aruncau intre ochi. Hai ba, ma lesi? Crezi ca ma intereseaza cu cine si pe unde o iei tu? La unii nici nu era cazul, doar voiau sa fie si ei cool si interesanti, sa-i bage si pe ei cineva in seama si asta m-a enervat de mi-a stricat ziua. Misunau pe strada cu carpa aia colorata in mana sa se simta si ei ca altii la case mai mari, carora le imita si...dar sa nu mai continui. Oi berce. Daca fac altii, hai sa fim si noi in rand, sa stam la coada. Aveau pancarte din alea pe care scria in engleza, te doare mintea...Si-apoi te miri de ce-s tigarile addictive...Sa nu ma intrebati de ce ma intereseaza. Pai ma intereseaza pentru ca ma enerveaza, adica imi afecteaza starea si sunt direct responsabili pentru ea, caci stiti vorba aia, nervi tari si tutun. Adica nervi am, dar tutun nu. Vrei sa te lasi si toti conspira impotriva ta. Si ieri a fost sfarsit de luna si in contabilitate vine scadenta si totul trebuie sa fie terminat odata cu ultima zi. A fost o zi aglomerata si chiar stresanta si cum ma grabeam sa termin, m-a dus instant gandul la dracu, dar pac, virtual mi-am tras una peste urechi, de mama, stiti cum ma durea, de durere mi-am revenit, ba chiar lucram si mai cu spor. Ok, revin, dar ma duc sa misun si eu pe strazi cu o carpa colorata ca sa fiu cool. Happy Canada Day!

5 comentarii:

  1. Asa e cand te lasi de tutun, esti nervos . Toate ti se par in ciuda.
    Las' ca trece!
    Din cauza ălora de care ziceai tu, nu mai pot sa ma bucur de culorile raimbow-ului (in romaneste incepe cu niste litere ce formeaza un cuvant care ii defineste ,asa ca nu-l pot folosi).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tocmai ca nu.i din cauza tigarilor.
      Cat despre comunitatea gay, pe mine nu ma intereseaza, ma enerveaza doar ostentatia si parada in general. In cazul de care vb mai sus, unii nici nu sunt, o fac doar ca sa arate cat de cool sunt.

      Ștergere
  2. Si daca esti gay care.i faza? De ce tr sa faci parada din asta? Fa o parada ca esti smart eventual, ca sa.mi arati pe ce parte te culci, chiar nu ma priveste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Right!
    Nu cred ca intereseaza pe nimeni ce fac ei in dormitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei sunt oameni ca toti oamenii. Parada in opinia mea e penibila. Multi dintre ei zic acelasi lucru.

      Ștergere