Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 10 iulie 2014

Colega mea de serviciu, adica sefa mea, are si ea pasiunea aceasta a cititului de literatura buna. Mi-a zis ca sotul ei mai cumpara carti de la garage sale, iar data trecuta le-a luat pe aceleasi pe care le mai avea si mi-a zis ca imi aduce si mie daca vreau. Dar mi-a recomandat-o pe aceasta, Sa ucizi o pasare cantatoare, un titan al literaturii americane moderne. La literatura, americanii sunt buni, cei mai buni. Cand vin seara acasa mai ies in parc, dar in ultima vreme nu prea am iesit pentru ca pana acum, pana aseara mai precis, am fost foarte bolnava, motiv pentru care nu am catadicsit sa ma ocup cu absolut nimic ca sa nu-mi zdruncin cumva starea totala de repaus. Sa fiu sincera, mie imi place sa fiu racita. Ca un copil bucuros ca-i curge nasul si nu trebuie sa se duca la scoala. Cam asa ma simt. Chiar daca eu trebuie sa ma duc. Ma priveste lumea mai cu indulgenta, ceea ce e minunat. Dar, din pacate, raceala a trecut.

2 comentarii:

  1. Daca iti plac cartile cumpara.le, nu le mai lua de la library
    Mai ales ca le poti gasi si destul de ieftin
    Poate.s eu nebuna, dar imi place mai mult sa stiu ca pot citi oricand vreau :)

    In alta ordine de idei merci ca ai pus optiunea de anonim LA loc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi si cumpar. Cumpar si pe kindle tot timpul, si hartie, dar la library eu merg de cate vreo doua ori pe sapt. Am tot timpul comenzi pe hold, pe unele nici nu apuc sa le iau si ma incarca cu amenzi. Imi aduc aminte ca si cand eram mica tot asa faceam, cand mergeam la Husi la Biblioteca Oraseneasca :). Da, imi plac f mult dintotdeauna.

      In leg cu optiunea de anonim, e iar la loc, dar o tin in moderare. E un blog personal si mai sunt unii desculti care umbla incaltati pe aici si n-am nici timp, nici chef sa-mi pierd vremea cu ei. Dreptul la libera exprimare nu e chiar garantat :).

      Ștergere