Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 5 iulie 2014

Am racit bocna in mijlocul verii. M-am dus ieri la munca in chiloti si afara erau 12 grade. Cand am ajuns imi era parul sculat pe mana si asa a ramas vreo jumatate de ora. Dadeam asa cu palma peste el sa-l asez la loc si tot ca maciuca statea, asa de frig imi era. Cred ca asa am racit pentru ca m-a apucat deodata prin mijlocul zilei si progresiv pana m-am culcat m-a doborat. De la tigari. Am deja doua sapamani de cand nu mai fumez si am trecut si testul de care eram curioasa. Sa stau aproape de unul care pipa si sa-i miros fumul. Azi e ziua lui Bobinescu. M-a ajuns din urma ca implineste si el 30 de ani, la multi ani, si numai buni, si am avut prieteni la noi aseara, care si-au aprins tigarile pe balcon la mine. Si n-am avut treaba. Cum puteti ma, sa bagati mizeriile alea in gura? Duamne fere!. E adevarat ca nici n-am simtit nimic ca aveam nasul infundat de la raceala. In rest, e ziua lui Bobinescu dupa cum ziceam si nu stiu ce sa-i cumpar cadou. Niciodata n-am stiut ce sa-i iau si pe el nu ma pot baza. Ca daca il intreb ce vrea, nu vrea niciodata nimic. La femei e mult mai simplu. Femeile intotdeauna vor ceva, intotdeauna se gaseste cate ceva de dorit, nu-i paguba ca n-ar fi. Probabil ca o sa-mi cumpar eu ceva daca el tot nu vrea nimic. Imi cumpar eu ceva de ziua lui. Trebuie sa ma gandesc bine pentru ca as vrea sa imi iau de ziua lui un cadou care sa il incante. Intr-o dimineata, zilele trecute canta melodia aia, femei, femei, e plina lumea de nebune...Si ii zicea si lui Stoe pe Skype ca toate femeile sunt nebune. Ca tot veni vorba, Margineanu mai are o melodie nebuna, Aprinde o tigara se numeste.

La multi ani lui Bobinescu! Sa traiasca si sa infloreasca!

8 comentarii:

  1. Happy Happy Birthday! Cum sta la capitolul psihic? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca ieri. Asa mi.a zis :). O sa ii spun HB din partea ta. Thx.

      Ștergere
  2. La multi ani Bob! Sa cresteti mari impreuna fericiti si indragostiti ca acum sau chiar mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani ! Stii ce se spune ... numai boierii racesc vara :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! NUmai boerii si cei care se imbraca in chiloti la 12 grade racesc vara. Amen

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc de urari. Cat despre celelalte detalii nu ma simt in stare sa rasp de bolnava ce sunt.

    RăspundețiȘtergere