Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 13 iulie 2014

A plouat toata noaptea asa cum au anuntat ca eu dorm cu geamul deschis la dormitor si m-a trezit de cateva ori. Si chiar daca dorm mai bine cand ploua si din toate anotimpurile, imi place ploaia cel mai mult, am avut mare noroc ca n-am ratat ziua de ieri, ca daca o ratam, alta nu mai pupam. Saptamana trecuta a fost cam frig in Toronto, dimineata era chiar bine racoare, nici nu stiam cum sa ma mai imbrac, dimineata era frig, apoi 30 de grade, ca vremea nebuna de Canada, intr-o zi ma imbracasem ca iarna si mai si transpirasem de la raceala, Doamne sfinte, dar ieri a fost o zi faina si de cum m-am sculat am sunat la Milton la o ferma sa intreb daca au cirese coapte in copac ca de asta primvara ma tot gandesc sa merg. Baiatul care mi-a raspuns la telefon mi-a spus, the story is ca nu mai au cirese in copac. S-au cules toate saptamana trecuta, dar au de vanzare culese gata sau capsuni pentru pick your own. Hmmm, thanks. Eu imi faceam griji ca inca nu s-au copt si sa nu ma duc degeaba pana acolo, nu ca le-au cules jihazii pe toate. Stiam ca sezonul incepe mai tarziu anul acesta din cauza iernii pe care am avut-o. Ferme cu cirese pentru pick your own nu sunt pe-aproape de Toronto. Cand spun pe-aproape ma gandesc la vreo 50 de kilometri cel mult. Asta din Milton cred ca este singura si are numai un acru de livada. M-am bucurat cand mi-a zis ca nu mai au pentru ca asta inseamna ca trebuie sa sun si mai departe, inspre Hamilton, spre Niagara, unde sunt mai multe ferme care au si visine, nu numai cirese. Asa ne-am dus la Two Century Farm, in Grimsby. Nu prea pot sa pronunt orasul asta, the city of grizzly. Norocul nostru a fost ca numai weekend-ul acesta au dat drumul la cules si spun ei ca ar tine si weekend-ul viitor. Eu nu cred pentru ca ciresii erau deja aproape goi. Lume multa pe-acolo. Dar visine vor fi. Visinii erau aplecati de crengi pana la pamant de fructe, dar nu erau coapte pana la capat inca. Cosuletul cel mic costa $18, unul mijlociu, $23, iar cel mare, $33. O nimica toata cand ma gandesc ca am ajuns acasa cu o jumatate de punga de cirese, pe care le-am tinut ca pe bibelouri toata ziua intr-un cooler in portbagaj, am mancat acolo pana ne-a mers burta in toate partile si ne-am si distrat de nu ne mai venea sa plecam. Ne-a si parlit soarele ca pe tractoristi. De cand le-a venit vremea, noi cumparam cirese aproape in fiecare zi, dar trebuie sa spun ca alea din magazin, acum ca am mancat si din copac, nu-mi mai plac asa de mult. Dar le mananc si pe alea, ce sa fac. In copaci nu rezista mai mult de vreo doua saptamani ca am mai fi facut macar cateva drumuri pentru alte cateva plinuri. Visine nu mai mancasem de zece ani, poate nu chiar, dar aproape. Maica-mea are, sau avea, unul in spatele casei si ieri cand am luat-o pe prima in gura am avut deja-vu. Trebuie sa imi fac tarta azi. Tot de zece ani n-am mai mancat cred...A fost fun. Take a look. Am stat acolo cat am stat si ne-am dus si la peste dupa, ca toata lumea sa fie impacata, dupa ce am trecut prin mall la Burlington sa stingem ciresele cu KFC. Aveam urgenta de o buda. Ne-am dus iar la Mountsberg. Noua ne place linistea locului acestuia, mai ales cand ajungem ca pescarii la ora 5 si nu-i nimeni pe-acolo. La 5 dupa-masa am vrut sa zic. Ne da o energie de radem ca prostii tot drumul inapoi.

Aveau si livezi de piersici
 
Captura
Iepurii de la Mountsberg
Alt selfie :)). Cica daca faci prea multe e clar ca ai probleme la bibilica. Whateve'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu